اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 783350
چهارشنبه - 9 مرداد 1398 - 04:37

تشکیل کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده‌ای از سوی این سازمان به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب‌شده است.

تشکیل کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسن مؤذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آذین‌بندی مناطق ۱۵ گانه شهر با حدود ۱۵۰۰ پرچم شاد مختص به جشنواره، نصب ۱۲ تابلو عرشه پل در رینگ سوم با موضوع میزبانی اصفهان از جشنواره کودک و نوجوان و همچنین نصب پنج المان حجمی با کاراکترهای عروسکی دارای ترکیب نور و صوت در محور برگزاری جشنواره در حال انجام است.

وی افزود: اجرای گوبولایتینگ با طرح لوگوی جشنواره کودک و نوجوان در ورودی سینماهایی که میزبان اکران فیلم‌های جشنواره‌ خواهد بود، از دیگر برنامه های در نظر گرفته برای جشنواره سی و دوم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه برگزاری سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) نیز با تصویری مناسب حال و هوای جشنواره به‌روزرسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده‌ای از سوی این سازمان به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب‌شده است، گفت: تمام اعضای این کمیته نیز پرسنل سازمان زیباسازی شهرداری هستند.

وی از نصب پنج عدد المان حجمی‌ در محور برگزاری جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این المان‌ها کاراکترهای عروسکی با ترکیب نور و صوت است.