اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 927993
سه شنبه - 1 بهمن 1398 - 12:24
در نشست هم اندیشی شهردار اصفهان با معتمدان منطقه 11 مطرح شد؛

تشکیل سومین شورای معتمدان محلی در رهنان

نشست هم اندیشی شهردار اصفهان با معتمدان مردم، نخبگان و شهروندان مشارکت جوی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در قالب ملاقات‌های مردمی شهردار اصفهان برگزار شد.

تشکیل سومین شورای معتمدان محلی در رهنان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  نشست هم اندیشی شهردار اصفهان با معتمدان مردم، نخبگان و شهروندان مشارکت جوی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در قالب ملاقات‌های مردمی شهردار اصفهان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در این نشست که در قالب پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی «اصفهان فردا» و با حضور جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ سال است که منطقه رهنان به عنوان شهر شناخته شده و حدود ۱۶ سال پیش نیز این منطقه به شهر اصفهان الحاق شد و به عنوان محله‌ای از منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به حیات آبرومندانه خود ادامه می‌دهد.

وی رهنان را منطقه‌ای با ۵۰۰ شهید دفاع مقدس،‌۷۰۰ جانباز و ۵۰ نفر آزاده توصیف کرد و افزود: این افتخارات نشان می‌دهد که رهنان مکان مقدسی بوده و باید نگاه‌ها به سمت آن متفاوت باشد. در تاریخ رهنان مردان برجسته و مردمان شریفی زندگی کرده‌اند که خدمت به اینها بار مسئولیت شهرداری را مضاعف می‌کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه جمعیت رهنان حدود ۶۰ هزار نفر است و هر یک از معتمدان منطقه ۱۱، نماینده این جمعیت محسوب می‌شوند، تصریح کرد: این معتمدان قدرت و سرمایه بالایی در مناطق شهرداری اصفهان از جمله منطقه ۱۱ و رهنان محسوب شده که از هر بودجه‌ای می‌توانند قوی‌تر عمل کنند، همچنین اعتمادها را جلب، مشارکت مردم را افزایش و زمینه را برای کار میسر سازند.

وی ضمن تاکید بر تشکیل شورای معتمدان محلی در رهنان به عنوان سومین منطقه در اصفهان، گفت: این شورا سومین شورا پس از شوراهای محله زینبیه و منطقه ۳ شهرداری محسوب می‌شود و می‌تواند در راستای کاهش مشکلات منطقه عمل کند.