استانها » البرز
کد خبر : 605962
چهارشنبه - 19 دی 1397 - 16:15
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

تشکیل سه کلانتری در سه منطقه مختلف کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از تشکیل سه کلانتری در سه منطقه مختلف کرج خبر داد و گفت: راه‌اندازی گشت ۱۹۷ در دستورکار قرار گرفته و بایدها و نبایدها برای استفاده از این گشت برای مردم و پلیس تعریف شده است.

تشکیل سه کلانتری در سه منطقه مختلف کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز که در سالن جلسات کوثر برگزار شد، اظهار داشت: در این استان ارتباط بسیار خوب و صمیمانه‌ای میان دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد.

وی وجود تجربه مناسب را دلیل رقم خوردن این آرامش برشمرد و گفت: در راستای پیشگیری از جرائم در تمامی ابعاد از جمله جرائم عمومی و جرائم کارکنان اقدامات بسیار مفیدی انجام داده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه اعتقاد دارم پرکردن جای نیرویی که دچار آسیب شده بسیار سخت  است و ممکن است سال‌ها به طول بینجامد، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در این مجموعه برای ما مهمترین هدف است و با توجه به فرامین قابل اهمیت ایشان می‌توان تمامی زوایا و ابعاد فعالیت خود را در راستای تقویت آرامش در کشور انجام داد.

محمدیان از تشکیل سه کلانتری در سه منطقه مختلف کرج خبر داد تا نظارت این کلانشهر تقویت شود و بیان کرد: راه‌اندازی گشت ۱۹۷ در دستورکار قرار گرفته، چهارچوب و بایدها و نبایدها برای استفاده از این گشت برای مردم و پلیس تعریف شده تا بتوانیم از فواید این مهم بهره‌مند شویم.

به گفته وی از زمانی که این گشت‌ها راه‌اندازی شده است با افزایش درصد رضایت مندی و کاهش وقوع جرم همراه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز از پرداخت بیش از ۸۷۰ فقره وام به کارکنان پلیس خبر داد و یادآور شد: در زمینه‌های مختلف از تشویق و تنبیه برای کارکنان اقدام کرده‌ایم.

محمدیان با بیان اینکه فشار کار زیاد است و نیروهای انسانی کم است، ادامه داد: سعی کردیم مهمترین سرمایه‌های خود را که نیروهای انسانی ما هستند حفظ کنیم، با همراهی و کمک دستگاه قضایی و نظارت‌های مستمر سعی کردیم کمترین تلفات را داشته باشیم.

انتهای پیام/و