اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 597601
چهارشنبه - 12 دی 1397 - 16:39
امام جمعه اردستان:

تربیت دینی فرزندان سبب دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

امام جمعه اردستان گفت: اولیای دانش آموزان وظیفه دارند تا فرزندان را در مسیری قرار دهند که برای آنها مصونیت آور باشد و با تربیت صحیح دینی آنها را از آسیب های اجتماعی دور نگه دارند.

تربیت دینی فرزندان سبب دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه آموزش خانواده دختران در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: والدین باید ببینند چه اندازه به دین خود احترام می گذارند و چقدر از انتخاب نام نیک برای فرزندان خود استفاده می کنند.

وی افزود: والدین برای فرزندان خود در خصوص یادگیری همه موارد پول و وقت دارند اما در تربیت یادگیری مسائل دینی و قرآنی بعضا وقت گذاری نمی کنند.

امام جمعه اردستان گفت: اولیای دانش آموزان وظیفه دارند تا فرزندان را در مسیری قرار دهند که برای آنها مصونیت آور باشد و با تربیت صحیح دینی آنها را از آسیب های اجتماعی به دور نگه دارند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: اولیا همانطور که برای جسم فرزندان خود هزینه می کنند باید برای تقویت روح آنان نیز هزینه کنند و در زندگی آنان برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی ابراز داشت: خطر تهاجم فرهنگی در کمین است تا با دام های متفاوت روان و روح فرزندان را هدف قرار دهند و آنان را از راه راست منحرف کنند، بر ای این اساس ما می توانیم محافظ دائمی از جنس ایمان برای فرزندان ایجاد کرده و مطمئن باشید آشنایی با رویارویی این موارد فرزند ما منحرف نخواهند شد.

امام جمعه اردستان با اشاره به خطرات در پیش روی فرزندان گفت: هزاران صیاد شیاد در انتظار فرزندان، این امانت الهی هستند که وظیفه والدین را سنگین می کند تا در تربیت آنان با جدیت کوشا بوده و این نسل نو را با قرآن و اهل و بیت آشنا کنند.