استانها » البرز
کد خبر : 659632
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 20:04
فرماندار شهرستان فردیس:

تراکم جمعیت شهرستان فردیس آسیب های اجتماعی را به همراه دارد

فرماندار شهرستان فردیس مطرح کرد: تراکم بالای جمعیتی در شهرستان فردیس یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی در این شهرستان است.

تراکم جمعیت شهرستان فردیس آسیب های اجتماعی را به همراه دارد

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس پیش از ظهر امروز در همایش فرقه های دینی که در سالن همایش منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، گفت: تراکم بالای جمعیتی در شهرستان فردیس یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی است.

فرماندار شهرستان فردیس از آئین اسلام به عنوان دینی بی عیب و نقص و کامل نام برد و افزود: انتظار می رود با عملکرد مثبت، اسلام را آن گونه که باید به نسل جوان بیاموزیم و فرهنگ اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

اینانلو در محور دیگر سخنان خود با تاکید بر این مهم که باید از نظریات درست علمای بزرگ دینی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اگر شیوه رفتار و سیره این علما را الگو قرار دهیم به یقین شاهد پیشرفت خواهیم بود.

به گفته وی، کتاب قرآن کریم از مهم ترین کتب الهی و ارزشمند است و حتی کسانی که اسلام را قبول ندارند اما واقع بین هستند، به این کتاب الهی اعتقاد دارند و آموزه های آن را برای زندگی مهم می دانند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای های ادای دین به شهدا در راستا تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش کنند، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد هستند از جهات مختلف به کشور ضربه بزنند اما ملت ایران بی نظیر هستند و برای حمایت از نظام از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.

فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ملت ایران را با هیچ قومی نمی شود مقایسه کرد، تاکید کرد: حضور و نقش مردم در موفقیت های کشور جمهوری اسلامی تاثیر به سزایی داشته است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۱