استانها » البرز
کد خبر : 779895
شنبه - 5 مرداد 1398 - 14:09

تداوم موفقیت های جامعه کار و تولید با حمایت از قهرمانان کارگر البرزی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: حمایت از قهرمانان ورزشی در حوزه کارگری تداوم بخش سایر موفقیت های ورزشی در جامعه کار و تولید است.

تداوم موفقیت های جامعه کار و تولید با حمایت از قهرمانان کارگر البرزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، اسماعیل خلیلی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آئین تجلیل از سه ورزشکار کارگر مدال آور که با حضور سرهنگ طیران، رئیس بسیج کارگری البرز و مسؤولین هیأت های ورزش کارگری و نیز رئیس کانون هماهنگ شوراهای اسلامی کار استان و مدیریت امور اجتماعی و رئیس امور ورزش و فرهنگی کارگران این اداره کل برگزار شد، حمایت از قهرمانان ورزشی در حوزه کارگری را تداوم بخش سایر موفقیت های ورزشی در جامعه کار و تولید دانسته و بر آن تأکید کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تأکید بر اینکه اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در میادین جهانی ورزشی موجب غرور و افتخار ملی کشور است، بیان کرد: استان البرز همواره ظرفیت بالایی در ورزش دارد و حمایت از قهرمانان ورزش کارگری می تواند افتخار آفرینی ورزشکاران جامعه کار و تولید را تداوم ببخشد و موجب شکوفایی ورزش کارگری در استان شود.

خلیلی با بیان اینکه ما در این وزارتخانه در موضوع ورزش کارگری با هدف نشاط و پویایی کارگران فعالیت های گسترده ای را انجام می دهیم، بر تکالیفی که در ماده ۱۵۴ قانون کار در خصوص بسط و گسترش ورزشگاه های کارگری تعریف شده و نیز در قالب مالیات بر ارزش افزوده در تبصره دو ماده ۳۸ و ایجاد ابنیه لازم ورزشی در واحدهای تولیدی برای کارگران و خرید تجهیزات ورزشی و غیره تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در سال های اخیر فعالیت های بسیار خوبی را در حوزه ورزش کارگری انجام داده است، اظهار کرد: استان البرز از گذشته تاکنون از ریشه بسیار قوی در زمینه ورزش برخوردار بوده و قهرمانان ملی و جهانی بسیاری را در حوزه های مختلف ورزشی تربیت کرده است و در حوزه کارگری نیز ورزشکاران افتخارآفرین جهانی را به مسابقات بین المللی اعزام کرده که دارای عنوان های جهانی هستند.

خلیلی اذعان کرد: در کشور فدراسیون آماتوری ورزش های کارگری متولی ورزش کارگری و در استان نیز اداره ورزشی و فرهنگی کارگران در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری هیأت های ورزشی در رشته های مختلف در خصوص ورزش کارگری فعالیت می کنند.

وی افزود: هیأت های ورزشی استان نیز مکلف هستند که در خصوص توسعه ورزش کارگری فعالیت کرده و گزارش فعالیت های خود را به اداره کل ارسال کنند تا بر اساس فعالیت های انجام شده برنامه ریزی های مدونی در خصوص توسعه ورزش کارگری در استان و اعزام تیم های کارگری به مسابقات ملی و جهانی صورت گیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز تأکید کرد: باید برای حمایت و تجلیل از ورزشکاران ملی و جهانی کارگری توجه جدی از سوی مسؤولین امر صورت گیرد تا موجب تشویق جامعه کارگری برای پرداختن به امر مهم ورزش که بی شک موجب نشاط و بهره وری و پویایی نیروی کار خواهد شد، شود.

مهران طیران، رئیس بسیج کارگری استان البرز اظهار کرد: این سرافرازی و سرزندگی جوانان ورزشکار کارگر باید در تمام جامعه کار و تولید تسریع یابد و امیدواریم این افتخارآفرینی ها همواره از سوی جوانان این مرز و بوم تکرار و موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های جهانی شود.

رئیس بسیج کارگری استان البرز همچنین از اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت های بسیج کارگری و سپاه و ارائه مکان ها و سالن های ورزشی سپاه استان برای جوانان و ورزشکاران جامعه کار و تولید استان برای انجام مسابقات و تمرین های ورزشی و فعالیت های قهرمان پروری خبر داد.

خلیل عبدالهی، رئیس هیأت های ورزش کارگری و رئیس اداره فرهنگی و ورزشی کارگران اداره کل در خصوص اعزام تیم های ورزش کارگری استان البرز به مسابقات جهانی در سال های گذشته و امسال به کشور اسپانیا و مسابقات ملی و کشوری گزارش ارائه کرد.

همچنین در این مراسم با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مسؤولین این اداره کل و نیز رئیس بسیج کارگری و هیأت های ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایای از این قهرمانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/