استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » عکس یک
کد خبر : 371026
چهارشنبه - 10 مرداد 1397 - 12:00
خبرنگار: زهرا نصیری

تدارک ۴۰ برنامه شاخص در استانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان

جعفر عسگری گفت: دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود تا مغرضین داخلی جرات نکنند دوره پهلوی را برای جوانان بزک کنند.

تدارک ۴۰ برنامه شاخص در استانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات برگزار شد با اشاره به اینکه اکنون تغییرات جهانی نشان می‌دهد که دنیا تشنه ظهور است گفت:  انقلاب اسلامی همیشه مورد هجمه‌های دشمنان بوده است و نباید در راه دین و انقلاب به دلیل سو مدیریت‌ها و نارسایی‌هایی که وجود دارد همه مواضع و ارکان انقلاب را بی کفایت جلوه داد.

جعفر عسگری، با اشاره به اینکه به دلیل انتخاب‌های نادرست و انتخاب افراد بی کفایت، شاهد بی تدبیری‌هایی در درون کشور هستیم افزود: نباید همه ضعف مسولان را به حساب انقلاب گذاشت.

وی با اشاره به اینکه از برخی اتفاقات می‌توان نتیجه گرفت که برخی از حرکات مانند بالارفتن قیمت دلار از بیرون و درون کشور باهم یکی و ارتباط معناداری دارند. این اقدامات که با توطه دشمنان و برخی ایادی داخلی رقم خورده است سبب گردیده علاوه بر ایجاد جنگ روانی نیروهای درون نظام دچار تزلزل شوند.

فشار اقتصادی. جنگ روانی. فشار در عمل. این‌ها حربه‌های دشمنان است.

ملت ایران سمبل مقاومت در منطقه است

وی تاکید کرد: ملت ایران در منطقه سمبل مقاومت، است و ایران به دلیل دارا بودن فرهنگ غنی عاشورایی به عنوان نمادی برای مستضعفین جهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه باید جوانان به شهدا و سرداران رشیدی که اکنون امنیتمان را مدیونان ها هستیم افتخار کنند و انان را به عنوان نماد و الگوی خود در نظر بگیرند گفت: با وجود کم کاری‌های درونی و فشارهای بیرونی نباید وارد بازی‌های دشمنان شویم.

عسگری ادامه داد:  با هجمه‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد. باید تفکیک حق از باطل کنیم و روشنگری داشته باشیم برای جوانان.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه درطول ۴۰ سال که مدام توطه های فرهنگی توسط دشمنان نظام به مردم ایران رو داشته شده است؛ اگر مسولان نظام خادم مردم باشند این ملت از ارزش‌های خود دفاع می‌کند بیان داشت: در حوزه آسیب‌هایی که به مارسیده باید مردم مطالبه به حق داشته باشند و مسولان باید این مسائل را برطرف کنند.

اشرافی گری مهم‌ترین آسیب امروز جامعه ایرانی است

وی با اشاره به اینکه امروز شراف گری به عنوان یک آسیب جدی دامن گیر جامعه ایرانی شده است افزود: . مردم باید بدانند در انتخابات به چه کسی رأی می‌دهند. عدم توجه به مطالبات مردمی، روحیه حق طلبی, عدم پایبندی به ارزش‌های دینی، اختلاف و تفرقه. دسته بندی‌های سیاسی بی خاصیت، از جمله آسیب‌های جامعه هستند.

عسگری تصریح کرد: متاسفانه در دولت اقایان اتوبوسی امدند و رفتند و ما بیشترین خسارت را در حوزه نیروی انسانی متحمل شدیم. چرا باید در یک دولت تا شهردار یک منطقه هم عوض شود چرا که ادعت دارند تفکر و اندیشه وی سازگار با ما نیست. چرا نباید به توانایی‌ها و مدیریت‌ها نگاه کرد.

زیاده خواهی سبب ایجاد التهابات اقتصادی

وی زیاده خواهی در جامعه. را سبب ایجاد التهابات اقتصادی که اکنون در بازار ارز بوجود آمده است دانست و افزود: در اثر بی تفاوتی‌های سیاسی مسولان حالت تهوع به مردم دست داده است و این در حالی است که ما این افراد را انتخاب کردیم.

برنامه‌های ویژه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

عسگری با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در استانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این موضوع تاکید داشت که باید باید آسیب‌ها را برای مردم و مسولان گفت تا رسیبدگی شود.

دستاوردهای انقلاب بایستی برای مردم تبیین شود

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند. تا مغرضین داخلی جرات نکنند تا دوره پهلوی را بخواهند برای جوانان بزک کنند.

اعتبار ۲۰۰ میلیوتی برای فعالیت یکساله فرهنگی!

وی گفت: شورای هماهنگی در ۱۲ مرداد سال ۵۹ تأسیس شد ونهادی دولتی است که با اعتباری در حد ۲۰۰ میلیون فعالیت می‌کند.

وی گفت: مردم هوشیار هستند و با بصیرت. اگر ما خودمان را نبازیم مردم از ما جلوتر هستند. بماند که یک افرادی خیانت کردنند و پا بر روی خون شهدا گذاشتند. مسولان بیایند و خادمی خود را اثابت کنند تا مردم پای کار ایند.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات ۱۵ نفر نیروی کاری داردکه ۶ نیرویان وظیفه است و در شهرستانها هم مسولان شورای ما حقوق بگیر نیستند و این در حالی است که با بی مهری بخش اعظمی از مسولان هم روبه رو بوده و هستیم.

وی گفت: باید کمک کنیم که جایگاه اصفهان در اعتبارات جایگاه آخر را نداشته باشد در صورتی که مردم اصفهان بیشترین فعالیت‌ها و خون‌های شهدا را داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه صداقت رسانه‌ها می‌تواند برای مردم و مسولان بسیار کارساز باشد افزود: دیده بان و وجدان بیدار جامعه رسانه‌ها هستند. نباید ماهواره و فضای مجازی موردراعتماد جوانان باشد. رسانه‌ها باید پاسخگوی شبهات باشند.

رسانه‌ها خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند

وی از رسانه‌ها خواست برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی, چهل رخداد و خبر ماندگار استخراج کنند تا در دهه فجرسیر نمایشگاهی دوران پیروزی انقلاب را ایجاد کنیم. اماده ایم که کتابی هم در این زمینه چاپ کنیم.

عسگری افزود: اختصاص ستونی در رسانه‌ها برای انعکاس اخبار و فعالیت‌ها در زمینه چهلمین سالگرد یکی از اهداف است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰۰ نقطه راهپیمایی و نمازجمعه در کشور داریم و در استان اصفهان ۱۲۰ برنامه تدارک. دیده شده است افزود: مادر سال ۱۳ برنامه موظف داریم که انجام دهیم ولی در انجام برنانه های دیگر دستگاه‌ها نیزسهیم هستیم.

وی اظهارداشت: برخی مراسم هاووظیفه ذاتی ما نیست و اکثریت دستگاه‌ها و برخی مجموعه در مراسم‌ها بی تفاوت هستند ولی شورای هماهنگی وارد شده و کار انجام می‌دهد.

وی گفت: برای چهلمین سالگرد ۱۸ کارگروه شکل گرفته که هر یک از کارگروه‌ها برنامه خاصی را تبیین می‌کنند و در این زمینه ۴۰ برنامه شاخص تأثیر گذار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/