اصفهان » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1041038
دوشنبه - 21 خرداد 1403 - 13:04
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفتگو با ربیع؛

تخصیص ۱۵۶۰میلیارد برای اجرای پروژه های شهری در بهارستان

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفتگو با ربیع از میزان پیشرفت فیزیکی مجموعه واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر بهارستان گفت و بیان داشت: در یک مجموعه ۸۵ واحدی با زیربنای ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و مساحت ۴۷۸۶ مترمربع یک مجموعه ۸۵ واحدی در حال ساخت است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تخصیص ۱۵۶۰میلیارد برای اجرای پروژه های شهری در بهارستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در گفتگو با ربیع از میزان پیشرفت فیزیکی  مجموعه واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر بهارستان گفت و بیان داشت: در یک مجموعه ۸۵ واحدی با زیربنای ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و مساحت ۴۷۸۶ مترمربع یک مجموعه ۸۵ واحدی در حال ساخت است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حمید رضا رحیمی به دیگر پروژه در حال ساخت اشاره و عنوان کرد: مجموعه واحدهای «کوزو پارس» از دیگر پروژه های نهضت ملی مسکن بهارستان است که شامل واحدهای مسکونی و تجاری است که با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا است و این پروژه شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی می باشد که با زیربنای ۴۳۱ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه با قریب به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و تعدادی از واحد های احداث شده در مرحله نازک کاری قرار دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان پیشرفت فیزیکی پروژه «صبامهر» از دیگر پروژه های نهضت ملی مسکن شهر بهارستان را نیز بیش از ۲۰ درصد عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه شامل ۲۵۲ واحدی تجاری و مسکونی است که در زمینی به  مساحت ۱۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰  مترمربع در حال احداث است.

رحیمی از تکمیل مجموعه واحدهای ساختمانی و تجاری «اندیشه» نیز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مراحل پایانی ساخت پروژه مشارکتی اندیشه دارای ۱۷۶ واحد شامل ۳۵ واحد تجاری و ۱۳۱ واحد مسکونی دارای  بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که به زودی به بهره برداری می رسد..

وی در بخش دیگری از سخنانش به دیگر پروژه های اجرایی و در حال ساخت در بهارستان اشاره کرد و اظهارداشت: جدولگذاری پارک محله نوروز در حال انجام است  و با تصمیمات اتخاذ شده روند احداث این پارک یک هکتاری سرعت بیشتری گرفته است.

وی با بیان اینکه جدولگذاری، خاکریزی و احداث فضای سبز محور میانی بلوار رسالت نیز در سالجاری انجام شده است، اعلام کرد: در این بلوار دو هزار مترمربع جدولگذاری، هزار و ۶۰۰ مترمکعب خاکریزی و ۳۰۰ مترمربع فضای سبز با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران بهارستان انجام شده است و با تکمیل و آماده سازی بلوار رسالت، بزرگترین و مهمترین بلوار میانی شهر بهارستان آماده استفاده و برخورداری شهروندان از فضای سبز شهری می شود که علاوه بر تقویت نماهای شهری بهارستان، تاثیر بسزایی در شکلگیری فضاهای عمومی اصلی شهر و تقویت هویت شهر خواهد داشت.

وی در ارتباط با دیگر پروژه های شهر بهارستان در سالجاری بیان داشت: در مجموع امسال احداث چندین پارک، آسفالت معابر و نگهداری فضای سبز با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در دست اجرا داریم که امیدواریم در کوتاهترین زمان و با تخصیص بودجه مناسب و بپرداخت های به موقع به بهره برداری برسد.

زهرا زرفشانی