تولیدی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 112421
سه شنبه - 24 مرداد 1396 - 12:42
خبرنگار: ابراهیم قربانی

تجهیز ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی کاشان به سیستم مکانیاب GPS

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از تجهیز و بهره برداری از دستگاه هایGPS خودروهای این سازمان خبر داد.

تجهیز ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی کاشان به سیستم مکانیاب GPS

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید مهدی مجدالا شرافی گفت : در راستای بهره گیری از پیشرفت های روز دنیا در عرصه فناوری اطلاعات و با عنایت به ضرورت  دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز در هنگام وقوع حوادث  هدف از بهره گیری از این سامانه را مدیریت، نظارت، هدایت و کنترل خودروهای امدادی در مأموریت های محوله و نیز تلاش برای ارتقاء کیفی خدمات رسانی به شهروندان در مواقع بروز سوانح اعلام کرد.

مجدالا شرافی خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی این دستگاهها از این پس مدیریت خودروهای امدادی و عملیاتی سازمان به شکلی مکانیزه انجام و هدایت ناوگان مذکور در مأموریت های روزانه نظام مند ، و در مسیرهای حرکتی منتهی به محل سانحه و حریق، عوامل امدادی در کم ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مشکل هدایت خواهند شد.

مدیر عامل سازمان اضافه نمود نمود:  مبلغ هشتاد میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان جهت نصب و راه اندازی  سامانه مذکور هزینه شده است .

وی همکاری و مشارکت  شهروندان را در کاهش زمان رسیدن  آتش نشانان به محل حوادث موثر دانست و افزود : با توجه به توسعه آموزش های ایمنی به مردم در چند ساله اخیر، همکاری مطلوبی را از سوی شهروندان با مامورین سازمان شاهدیم ، همچنین با برگزاری  مانورهای عملیاتی فرضی توانسته ایم راه عبور ایمن را برای خودروهای امدادی فراهم کنیم.

انتهای پیام/