تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 334268
دوشنبه - 4 تیر 1397 - 14:37

تبلت Mi Pad 4 شیائومی با قیمتی پایین تر از شایعات رویت شد

تبلت Mi Pad 4 شیائومی یکی از آن محصولاتی است که جدای از این که هیچ مانور خاصی روی آن داده نشد، بلکه شایعات زیادی هم پیرامون آن وجود نداشت. با این حال امروز این تبلت به صورت ناخواسته در وب‌سایت رسمی شیائومی به نمایش گذاشته شد.

تبلت Mi Pad 4 شیائومی با قیمتی پایین تر از شایعات رویت شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تبلت Mi Pad 4 شیائومی یکی از آن محصولاتی است که جدای از این که هیچ مانور خاصی روی آن داده نشد، بلکه شایعات زیادی هم پیرامون آن وجود نداشت. با این حال امروز این تبلت به صورت ناخواسته در وبسایت رسمی شیائومی به نمایش گذاشته شد.

با این که قرار است در همین روزها تبلت Mi Pad 4 شیائومی به صورت رسمی معرفی شود، اما این کمپانی به صورت مختصر این تبلت و مشخصات آن را در وبسایت رسمی خودش قرار داد که متاسفانه بعد از مدتی این صفحه از دسترس خارج شد. به هر جهت، وبسایت ITHome در همین بازهی کوتاه اطلاعات مورد نظر را از این صفحه استخراج کرد و ما نیز به آن میپردازیم.

بر اساس اسکرینشاتی که از صفحه خرید این محصول گرفته شده است، ما با یک تبلت ۸ اینچی طرف هستیم که دارای دو پیکربندی ۳ و ۴ گیگابایتی در میزان حافظه رم خود است. با این که شایعات صحبت از نمونهی ۶ گیگابایتی هم کرده بودند، اما هیچ نشانهای از این نمونه در این صفحه وجود ندارد. هر دو پیکربندی با اتصال بیسیم WiFi و شبکه مخابراتی LTE عرضه میشوند.

نمونهی ۴ گیگابایتی از ۶۴GB حافظه ذخیرهسازی بهره میبرد و با این که هیچ اطلاعاتی در رابطه با نمونهی ۳ گیگابایتی درج نشده، ولی احتمال میرود که این نمونه هم از ۳۲GB حافظه داخلی برخوردار باشد. از دیگر مشخصات درون این تصویر میتوانیم به رنگهای این محصول اشاره کنیم که شامل رنگهای سیاه و طلایی است. شیائومی در گذشته هم نسبت تصویر ۱۶:۱۰ این تبلتها را در کنار وجود پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، قابلیت بازگشایی قفل با چهره و باتری ۶۰۰۰ میلیآمپری تایید کرده بود.

قیمت
در رابطه با قیمت هم در این اسکرینشات، قیمت نمونهی ۴ گیگابایتی در حدود ۲۱۵ دلار و نمونهی ۳ گیگابایتی ۱۸۴ دلار درج شده که کمی از مقادیر منتشر شده در شایعات گذشته کمتر است.