اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شرکت گاز استان اصفهان
کد خبر : 882782
چهارشنبه - 22 آبان 1398 - 12:54

تاکید بر وصول مطالبات به عنوان اولویت کاری ادارات گازرسانی

بمنظور بررسی مشکلات حوزه بهره برداری از گاز طبیعی در سطح استان، بیست و نهمین گردهمائی رؤسای مناطق و ادارات در شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بمنظور بررسی مشکلات حوزه بهره برداری از گاز طبیعی در سطح استان، بیست و نهمین گردهمائی رؤسای مناطق و ادارات در شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری، معاون مهندسی و اجرای طرح‌ها، رئیس بهره برداری مرکز استان، رؤسای واحدهای ستادی، مناطق و ادارات گاز استان بهمراه رؤسای تعمیرات مناطق و ادارات مذکور به میزبانی اداره گاز نجف آباد برگزار گردید در خصوص مشکلات حوزه بهره برداری بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان در سطح استان در راستای گازرسانی ایمن و مستمر به بیش از ۲/۲ میلیون مصرف کننده با تاکید بر پیگیری جدی وصول مطالبات گفت: از طریق بازدیدهای مستمر از تمامی تاسیسات گازرسانی در سطح استان، می‌بایست همواره آمادگی لازم برای فصل سرما فراهم باشد.

در پایان این نشست مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران، بر ضرورت دقت در انجام امور محوله و نظارت کامل بر عملکرد پیمانکاران در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: وصول مطالبات یکی از موضوعات مهمی است که مدیران و روسای ادارات می‌بایست در اولویت کاری خود قرار دهند.