استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1006893
شنبه - 5 تیر 1400 - 11:26

تاکنون بیش از ۳۹۰۰ خودروی عمومی در استان قم در طرح رایگان، دو گانه سوز شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، گفت: از ابتدای اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در کشور،بیش از ۳۹۰۰ خودروی مشمول طرح در استان قم بصورت رایگان دوگانه سوز شده است.

تاکنون بیش از ۳۹۰۰ خودروی عمومی در استان قم در طرح رایگان، دو گانه سوز شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید محمود طاهری با اشاره به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مستمر و تداوم اجرای طرح ملی، ثبت‌نام و تبدیل رایگان خودروهای بنزین سوز به سی‌ان‌جی در استان گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون بالغ بر ۴۳۰۰ دستگاه خودرو عمومی ثبت نام نموده که ۳۹۳۹ دستگاه از خودروهای مذکور به سیستم دوگانه سوز CNG تبدیل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم بیان کرد: مالکان خودروهای مشمول که تاکنون جهت استفاده از طرح مذکور اقدم نکرده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس  GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.

وی افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق ۵ کارگاه مجاز در استان قم، در حال اجراست.

گفتنی است، ۴۰ باب جایگاه فعال سی‌ان‌جی در استان قم، موجود است که با ظرفیت کلی عرضه ۵۶۷۵۵ نرمال متر مکعب در ساعت در حال ارائه خدمات به شهروندان می‌باشد و با ارتقاء ظرفیت تجهیزات موجود دو باب جایگاه طی ماه‌های آینده، ۱۵۰۰ نرمال متر مکعب بر ساعت به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.