استانها » البرز
کد خبر : 530534
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 12:15
استاندار البرز مطرح کرد

تامین مواد اولیه عمده‌ترین مشکل تولیدکنندگان البرزی

استاندار البرز تامین مواد اولیه تولیدات صنایع کوچک را از جمله مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: مدیران استانی باید برای رفع معضلات تولیدکنندگان تلاش کنند و اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات موجود انجام دهند.

تامین مواد اولیه عمده‌ترین مشکل تولیدکنندگان البرزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز، اظهار داشت: در نظر داریم با راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صادراتی، استان البرز را به جامعه هدف خود معرفی کنیم.
وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی باید بتوانند به راحتی با مدیران استانی و کشوری مسائل خود را مطرح کنند و به رفع معضلات برسند.
استاندار البرز تامین مواد اولیه تولیدات صنایع کوچک را از جمله مشکلات این حوزه برشمرد و تصریح کرد: همچنین منابع ارزی و معضلات صادراتی از عمده مباحثی هستند که صادر کنندگان و تولید کنندگان در این نمایشگاه‌ می‌توانند مطرح کنند.
نجفی خطاب به مدیران استان البرز بیان کرد: مدیران استانی باید برای رفع معضلات تولیدکنندگان تلاش کنند و اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات موجود انجام دهند.
وی در پایان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و مردم جامعه برشمرد.
انتهای پیام/و