جام جهانی 2018 روسیه
کد خبر : 330535
چهارشنبه - 30 خرداد 1397 - 23:10
جام جهانی 2018 روسیه

تابارز: بازی فیزیکی عربستان ما را به تغییر تاکتیک وادار کرد/به هدفمان رسیدیم

سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از پیروزی مقابل عربستان گفت: واقعا این پیروزی ارمغانی دوباره برای فوتبال اروگوئه بود.

تابارز: بازی فیزیکی عربستان ما را به تغییر تاکتیک وادار کرد/به هدفمان رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، تیم‌های ملی عربستان و اروگوئه از گروه A مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید تا تکلیف گروه اول مشخص شود. در این گروه صعود روسیه میزبان و اروگوئه به مرحله بعد قطعی شد و عربستان و مصر از این رقابت ها خداحافظی کردند.حذف مصر با صلاح هم با این نتیجه قطعی شد.

تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از این برد گفت: واقعا این پیروزی ارمغانی دوباره برای فوتبال اروگوئه بود. عربستان نیز در این دیدار یک بازی فیزیکی از خود به نمایش گذاشت و این باعث به سختی افتادن ما شد. ما در نیمه اول دچار مشکلاتی شدیم به همین خاطر دست به تغییر تاکتیک دادم.

وی افزود: عربستان با توجه به اینکه این بازی به منزله دیدار مرگ و زندگی بود و این کار ما را سخت تر می کرد. در این بازی با وجود اینکه یک گل از رقیب جلو بودیم ولی با توجه به بازی خوب عربستان این نتیجه مطمئنی برای ما نبود و ما فرصت هایی نیز برای زدن گل های بیشتر را داشتیم ولی موفق به این نشدیم.

سرمربی اروگوئه در پایان گفت: ما از روز اول هدفمان صعود به مرحله بعد بود و امروز به این هدفمان رسیدیم. بازی بعدی ما با روسیه است و این دیدار با توجه به صعود هر دو تیم تشریفاتی است. ما می توانیم در این بازی خودمان را محک بیشتری بزنیم تا برای مرحلع بعد آماده شویم.

انتهای پیام