استانها » البرز
کد خبر : 667344
دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 23:30
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز :

تأمین شکر در استان البرز بدون هیچ مشکلی انجام می شود

عضو هیئت مدیره منطقه یک و مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: تأمین شکر مورد نیاز مردم استان البرز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

تأمین شکر در استان البرز بدون هیچ مشکلی انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز, چگینی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز در حاشیه بازدید از کارخانه قند استان البرز, گفت: خوشبختانه شرایط تأمین شکر مورد نیاز مردم استان البرز به سهولت در حال انجام است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره منطقه یک و مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز افزود: با تعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، کمیسیون تنظیم بازار ، سازمان جهاد کشاورزی استان ، شکر مورد نیاز خانوارهای استان البرز بدون هیچ کم و کاستی تامین و در حال توزیع در سطح استان می باشد .

وی اضافه کرد : با برنامه ریزی های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز و ارگانهای مرتبط ، هیچگونه مشکلی در جهت تامین شکر خانوارهای استان ، شرکت های تولیدی صنایع غذایی و صنف و صنعت استان نخواهیم داشت .

چگینی در پایان با اشاره به وضعیت حساس جامعه, اظهار کرد: تلاش مدیران استان  راستای حفظ آرامش در سطح استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ت/۱۱۰۲/س/۳