استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1002125
یکشنبه - 26 اردیبهشت 1400 - 12:37

تأکید معاون استاندار قم بر لزوم رعایت بخشنامه های ابلاغی مربوط به پیشگیری از ویروس جهش یافته کرونا در ادارات استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم بر لزوم رعایت بخشنامه های ابلاغی مربوط به پیشگیری از ویروس جهش یافته کرونا در ادارات و دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد.

تأکید معاون استاندار قم بر لزوم رعایت بخشنامه های ابلاغی مربوط به پیشگیری از ویروس جهش یافته کرونا در ادارات استان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر محمد رضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم طی نامه ای به دستگاه های استان با اشاره به ابلاغیه های شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷/۸/۹۹ و ۶۹۲۰ مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات مرکز و استان ها و شهرستان ها در هر یک از شرایط سه گانه هشدار اظهار کرد: کاهش حضور نیروی انسانی با توجه به وضعیت نارنجی استان یکی از موارد مورد تأکید در این بخشنامه است.
وی تصریح کرد: با توجه به روند صعودی موج جدید ویروس جهش یافته کرونا در کشور و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقتضی است مدیران دستگاه های استان ضمن رعایت بخشنامه های ابلاغی و نظارت کامل بر فرایند پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونای جهش یافته، گزارش عملکرد خود را به مرکز بهداشت استان ارسال نمایند.
معاون استاندار قم در پایان این نامه یادآور شده است با هر گونه تخلف دستگاه ها، بر اساس بند یک مصوبات سی وسومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برخورد خواهد شد.