تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 241436
پنجشنبه - 10 اسفند 1396 - 12:15

بیلد ۱۷۱۱۰ از ویندوز ۱۰ منتشر شد؛ به‌روز رسانی Redstone 4 در مرز نهایی شدن

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مایکروسافت امروز بیلد آزمایشی جدیدی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این بیلد که با شماره ۱۷۱۱۰ در دسترس کاربران عضو حلقه سریع از برنامه Windows Insider قرار گرفته است همچنان جزیی از به‌روز رسانی بزرگ Redstone 4 محسوب می‌شود و به همین دلیل به صورت عمده به رفع باگ‌ها و مشکلات این سیستم […]

بیلد ۱۷۱۱۰ از ویندوز ۱۰ منتشر شد؛ به‌روز رسانی Redstone 4 در مرز نهایی شدن

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مایکروسافت امروز بیلد آزمایشی جدیدی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر کرد. این بیلد که با شماره ۱۷۱۱۰ در دسترس کاربران عضو حلقه سریع از برنامه Windows Insider قرار گرفته است همچنان جزیی از به‌روز رسانی بزرگ Redstone 4 محسوب می‌شود و به همین دلیل به صورت عمده به رفع باگ‌ها و مشکلات این سیستم عامل می‌پردازد.

در حالی که این روزها بسیاری از کاربران منتظر اعلام شدن نام و تاریخ عرضه به‌روز رسانی بزرگ بعدی از ویندوز ۱۰ هستند؛ مایکروسافت مشغول رفع باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های آزمایشی گذشته است تا در هنگام انتشار نسخه‌ نهایی از آن‌ها در قالب به‌روز رسانی Redstone 4، کاربران با عیب‌ها و نواقص کمتری روبرو باشند. به نظر می‌رسد بیلد ۱۷۱۱۰ از ویندوز ۱۰ نیز در پی این تلاش‌های مایکروسافت منتشر شده است.

با وجود اینکه بخش عمده‌ای از بیلد ۱۷۱۱۰ بر روی رفع مشکلات و باگ‌های این سیستم عامل متمرکز شده است اما می‌توان اضافه شدن چند قابلیت‌ تازه اما کوچک را هم شاهد بود. انتظار می‌رود این ویژگی‌های جدید تنها در دسترس کاربران نسخه Enterprise از سیستم عامل ویندوز ۱۰ قرار بگیرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت این دسته از کاربران هم اکنون قادر هستند که حتی در هنگام نصب سیستم عامل ویندوز یا نصب دیگر به‌روز رسانی‌ها نیز فعالیت‌های مختلفی را در ویندوز ۱۰ صورت دهند. این فعالیت‌ها می‌تواند حتی شامل اجرای کدهای نرم افزاری دلخواه باشد.

مایکروسافت اعلام کرده است که این بیلد آزمایشی دارای دو باگ اساسی نیز هست اما این کمپانی مشغول برطرف کردن آن‌ها است. طبق این اطلاعات در بعضی از سیستم‌ها دسترسی بهMicrosoft Store ممکن نیست. از سوی دیگر بعضی از سیستم‌ها پس از نصب این نسخه از ویندوز ۱۰ با مشکل بوت روبرو خواهند شد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بیلد در به‌روز رسانی Redstone 4 از ویندوز ۱۰ که در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این نسخه از ویندوز ۱۰ با شماره ۱۸۰۳ منتشر شود.