استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 828062
دوشنبه - 25 شهریور 1398 - 08:51
از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از ۱۷۶ قطعه کارت هوشمند سوخت غیر مجاز در منطقه قم مسدود شد

مدیر منطقه قم از انجام پایش های دوره‌ای و حضور فعال تیم نظارتی منطقه در جایگاه‌های عرضه سوخت و کشف و مسدودی بیش از ۱۷۶ قطعه کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

بیش از ۱۷۶ قطعه کارت هوشمند سوخت غیر مجاز در منطقه قم مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر منطقه قم از انجام پایش های دوره‌ای و حضور فعال تیم نظارتی منطقه در جایگاه‌های عرضه سوخت و کشف و مسدودی بیش از ۱۷۶ قطعه کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

 وزارتی از پایش مستمر تراکنشهای پرتکرار کارتهای هوشمند نفت گاز و نظارت بر توزیع در جایگاه‌های استان در راستای مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه نفت گاز سوز خبر داد.

وی افزود: این امر موجب کشف و مسدودی بیش از ۱۷۶ قطعه کارت هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلفات در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون شده است.بر اساس این گزارش، نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان در قالب تیمهای نظارتی و با تعامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان انجام و پرونده مالکان خودروهای متخلف تشکیل و پس از ارجاع به کمیته تخلفات منطقه برای بررسی و صدور حکم نهائی به تعزیرات حکومتی استان ارسال میشود.