استانها » البرز
کد خبر : 875786
چهارشنبه - 15 آبان 1398 - 19:31

بیشترین تعداد سازمان های مردم نهاد کشور را البرز دارد

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: به دلیل این که استان البرز بیشترین تعداد سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور را دارا است، فراگیرترین مشارکت و بیشترین تعداد رأی در بین تمامی مجامع استانی سراسر کشور در البرز اخذ شد.

بیشترین تعداد سازمان های مردم نهاد کشور را البرز دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با حضور در دومین دوره انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان البرز که در سالن همایش های دانشکده پردیس کشاورزی کرج برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات یک بزنگاه در فضای مدنی سازمان‌های مردم نهاد است که خوشبختانه به بهترین نحو برگزار و انجام گرفت.

سالک با بیان این که از مجامعی که برای سازمان‌های مردم نهاد جوان در کشور برگزار شد مربوط به همین استان است گفت: به دلیل این که استان البرز بیشترین تعداد سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور را دارا است، فراگیرترین مشارکت و بیشترین تعداد رأی در بین تمامی مجامع استانی سراسر کشور در البرز اخذ شد.

وی خطاب به منتخبین مجمع عنوان کرد: امروز تازه شروع کار و اول راه شما است و باید بدانید که مسؤولیت و وظیفه ی سنگینی را عهده دار شده اید. شما بهترین و مطمئن ترین رابط برای انتقال مسائل و خواسته های جوانان و سازمان‌های مردم نهاد به مسؤولان هستید.

سالک با بیان این که قدر اعتماد اعضای سمن ها و آرایی که به دست آوردید را بدانید، تصریح کرد: امیدواریم این دوره، دورانی باشکوه و ماندگار در تاریخ حوزه جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان البرز باشد.

انتهای پیام/ص