تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 295167
پنجشنبه - 20 اردیبهشت 1397 - 14:28

به نظر می‌رسد تصاویر لو رفته از گوشی شیائومی Mi 7 حرف هایی راجع به ظاهر و مشخصات کلیدی این گوشی برای گفتن داشته باشند

به تازگی تصاویری از مدعی جدید شیائومی یعنی Mi 7 مشاهده شده است که طراحی پشت و جلوی آن و همچنین مشخصات کلیدی این تلفن همراه را برملا می‌سازد.

به نظر می‌رسد تصاویر لو رفته از گوشی شیائومی Mi 7 حرف هایی راجع به ظاهر و مشخصات کلیدی این گوشی برای گفتن داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به تازگی تصاویری از مدعی جدید شیائومی یعنی Mi 7 مشاهده شده است که طراحی پشت و جلوی آن و همچنین مشخصات کلیدی این تلفن همراه را برملا می‌سازد. با ما همراه باشید تا نگاهی به این تصاویر و اطلاعات افشا شده داشته باشیم…

عکس زیر نمای پشتی این دو گوشی اسرار آمیز شیائومی را نشان داده و مشخص می‌کند که این دو مدل دارای دوربین دوگانه‌ی عمودی و اسکنر اثرانگشت هستند. گوشه‌ها‌ی تلفن هوشمند سفید رنگ که در سمت چپ عکس قرار دارد انحنای بیشتری ‌نسبت به گوشی سمت راست دارد و به نظر می‌رسد که به شیائومی MI MIX 2S شباهت‌هایی داشته باشد. به هر حال در پشت گوشی MI MIX 2S نام برند MI چاپ شده است که اثری از آن بر روی گوشی سفید رنگ مشهود درعکس یافت نمی‌شود.

به غیر از تلفن‌های هوشمند MI MIX 2S، MI 6X  و Redmi Note 5 Pro هیچ گوشی دیگری از کمپانی شیائومی دوربین دوگانه‌ی عمودی ندارد. این مسئله حاکی از آن است که گوشی‌های به نمایش درآمده در عکس زیر، همان گوشی هایMi 7  و Mi 7 plus شیائومی هستند.

دردومین عکس لو رفته از این گوشی می‌توان دید که Mi 7 درصفحه نمایش خود یک ناچ دارد. همچنین می‌توان مشاهده کرد که اندازه‌ی این ناچ از تلفن‌های هوشمندی مانند وان پلاس۶، هواوی P20، اوپو R15 و گوشی‌های دارای ناچ، بزرگتر است. همچنین این حدس زده می‌شود که Mi 7 از دسته‌ای پیچیده از سنسور‌ها با پشتیبانی ازساختارنوری سه بعدی استفاده کرده باشد که به آن اجازه می‌دهند از قابلیت تشخیص چهره با تصویر برداری سه بعدی از صورت فرد، برخوردار شود. همان طور که قابل مشاهده نیز هست، حاشیه‌های سمت چپ و راست نمایشگر این گوشی بسیار نازک بوده اما حاشیه ی پایینی آن کمی ضخیم است.

با این که هیچ اطلاعاتی درباره‌ی سایز صفحه نمایش این گوشی لو نرفته است  ولی به هر حال گزارشات قبلی مدعی استفاده از صفحه نمایش ۵.۶۵ اینچی در مدل کوچکتر MI7 و استفاده از نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع OLED در مدل بزرگتر شیائومی Mi7 Plus شده اند. علاوه بر این خبر وجود مدلی دیگر تحت عنوان Mi 7 due نیز شایع شده است، که از اسکنر اثر انگشتی که در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است استفاده می‌کند.

در قسمت بالایی از سومین عکس لو رفته نیز اسم رمز “dipper” قابل مشاهده بوده که گزارش می‌شود متعلق به تلفن هوشمند Mi 7 می‌باشد. بر این اساس می‌توان گفت که این گوشی با اندروید ۸.۱.۰ اورئو و همچنین نسخه‌ی بتا از پوسته‌یMUI 9  به صورت از پیش نصب شده همراه شود. این گوشی همچنین از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۴۵ با پردازنده‌ی ۲.۸ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای استفاده کرده و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت.

عکس‌های جدیدتری نیز از این محصول منتشر شده اند که در زیر می‌توانید ببینید: