تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491295
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 11:04

به زودی اندروید کاربران گوشی Xperia XZ1 را شگفت زده خواهد کرد

به تازگی خبری در مورد شرکت سونی منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد از آخرین نسخه اندروید ۹ برای کاربران گوشی Xperia XZ1 پرده برداری کند.

به زودی اندروید کاربران گوشی Xperia XZ1 را شگفت زده خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رونمایی از اندروید ۹ برای گوشی های پرچم دار سونی

هفته گذشته خبر رسید که شرکت سونی اندروید ۹ را برای گوشی های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact رونمایی کرده است و این موضوع خبری خوشحال کننده برای این کاربران بود و امروز خبر رسید که این شرکت امروز اعلام کرد که قصد دارد گوشی های بیشتری با سیستم عامل اندروید ۹ تجهیز کند.

زمان رونمایی از اندروید ۹ برای گوشی های XPERIA XZ1

یکی دیگر از سری گوشی های پرطرفدار این شرکت در تاریخ ۲۶ اکتبر نسخه جدید اندروید ۹ را دریافت خواهد کرد و این گوشی ها شامل Xperia XZ Premium و Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact خواهند بود. ده روز بعد گوشی Xperia XZ2 Premium هم این نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد.

به زودی اندروید کاربران گوشی Xperia XZ1 را شگفت زده خواهد کرد

سونی کاربران گوشی های میان رده خود را فراموش نمی کند.

شرکت سونی اعلام کرده است کاربران گوشی Xperia XA2 و Xperia XA Ultra و Xperia Xa Plus هم منتظر دریافت آخرین نسخه اندروید ۹ باشند ولی کاربران این گوشی میان رده باید تا تاریخ ۴ مارچ سال ۲۰۱۹ برای دریافت این اندروید صبر کنند. تا آن زمان باید منتظر رونمایی از آخرین گوشی این شرکت یعنی  Xperia XA3 باشیم که در شهر لاس وگاس به زودی رونمایی خواهد شد.

توضیحاتی در مورد گوشی XPERIA XZ1

گوشیXperia XZ1 جدیدترین پرچم‌دار سونی است که آمده تا موفقیت خوبی که نسل قبلی یعنی ایکس زد به دست آورد و نظرات کاربران را در مورد گوشی‌های سونی عوض کرد را ادامه دهد. سونی هیچ پیروی از کمپانی‌های دیگر در طراحی گوشی‌هایش ندارد و گوشی‌هایی عرضه می‌کند که از نظر ظاهری کاملا متفاوت با دیگر گوشی‌های بازار هستند و از ۱ کیلومتری هم می‌توان فهمید این گوشی سونی است.

ظاهر گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی است اما با دیدنش به‌خوبی می‌توان فهمید طراحی بسیار بهبود پیدا کرده است. قاب جلویی صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی حدود ۶۸ درصد از فضا را اشغال کرده است و خبری از آن زرق‌وبرق بدون حاشیه بودن نیست که در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، ال‌جی و اپل می‌بینیم.