تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 491701
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 12:04

به روزرسانی جدید و جذاب اپلیکیشن Google Keep

به تازگی خبرهای جذابی از سوی شرکت گوگل منتشر می شود که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

به روزرسانی جدید و جذاب اپلیکیشن Google Keep

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این شرکت به زودی به روزرسانی جدید و جذاب اپلیکیشن Google Keep را به بازار عرضه خواهد کرد.

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن GOOGLE KEEP

برنامه پرطرفدار و کاربردی Google Keep به زودی شاهد تغییرات اساسی در ساختار ظاهری خود خواهد بود. این تغییرات باعث می شود تا این برنامه دارای یک ظاهر شیک تر و منظم تر و همچنین فضاهای سفید بهتر شود و همچنین فونت اصلی این برنامه هم به Google Sans تغییر پیدا می کند.

اضافه شدن حالت تاریک به اپلیکیشن GOOGLE KEEP

ما حتی اگر شاهد اضافه شدن حالت تاریک هم به این برنامه بودیم چندان متعجب نمی شدیم زیرا این حالت هم اکنون در تمام برنامه های گوگل مشاهده می شود. این موضوع هم به این دلیل اتفاق می افتد چون کاربران شرکت گوگل تمایل بیشتری به استفاده از پس زمینه مشکی و همچنین نور کم در اجرای برنامه ها دارند.

به روزرسانی جدید و جذاب اپلیکیشن Google Keep

ویژگی های اپلیکیشن GOOGLE KEEP

شما با برنامه Google Keep می توانید یادداشت های خود را بنویسید ، لیست انجام کار داشته باشید یا حتی لیست خرید خود را در آن بنویسید. شما همچنین می توانید کارهایی که انجام دادید را از لیست خود حذف کنید. اگر شما فردی هستید که سه صبح از خواب می پرید و شعری به ذهن شما خطور می کند و دوست دارید آن را قبل از یاد رفتن ثبت کنید ، این برنامه بهترین و مناسب ترین برنامه برای شما است. اگر هم حوصله تایپ ندارید می توانید روی میکروفن کلیک کنید و به صورت دیکته وار متن خود را بگویید تا در این برنامه ثبت شود.

اپلیکیشنی مناسب همه کاربران در سیستم های عامل مختلف

این برنامه به درد افرادی می خورد که می خواهند کارهای خود را سریعا انجام دهند. این برنامه هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس می باشد و کاربران می توانند این اپلیکیشن را از بازارهای رسمی دانلود و نصب کنند.

قطعا شرکت گوگل تلاش می کند تا بهترین برنامه های را برای کاربران خود عرضه کند تا آنها بتوانند در فضایی کاملا بهتر از برنامه ها استفاده کنند. شکی نیست که طی ماه های آینده باز هم خبرهای جدید در مورد گوگل و برنامه های آن خواهیم شنید.