تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 578033
چهارشنبه - 28 آذر 1397 - 10:32

به روزرسانی جدید مسنجر فیسبوک به بازار عرضه شد

به تازگی خبرهای جالبی در مورد فیسبوک و مسنجر فیسبوک منتشر شده که نشان می دهد به روزرسانی جدید آن دارای ویژگی های جذابی است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد فیسبوک و مسنجر فیسبوک منتشر شده که نشان می دهد به روزرسانی جدید آن دارای ویژگی های جذابی است.

رونمایی از به روزرسانی جدید مسنجر فیسبوک

فیسبوک اعلام کرده که در به روزرسانی جدید مسنجر فیسبوک شاهد ارتقاهایی در بخش دوربین این برنامه خواهیم بود و این ارتقاها شامل پشتیبانی از عکاسی سلفی و حالت بومرنگ است. دیگر اینکه کاربران این مسنجر می توانند از استیکرهای واقعیت افزونه یا همان AR در ویدئوها و عکس های خود استفاده کنند.جدید مسنجر فیسبوک

خبری خوب برای کاربران IPHONE

این به روزرسانی خیلی برای کاربران iPhone کاربردی خواهد بود که در گوشی های مدل قدیمی اپل ، عکاسی در حالت پورتره وجود نداشت تا اینکه در سری iPhone 7 Plus این ویژگی به گوشی های اپل اضافه شد. اگر گوشی شما دو دوربینه نیست ، هیچ ایرادی ندارد زیرا این برنامه می تواند به راحتی عکس های خوبی را با همان کیفیت دو دوربین ثبت کند.

قابلیت های مختلف عکاسی برنامه مسنجر فیسبوک

قابلیت عکاسی سلفی در بخش دوربین این برنامه قرار دارد و همین بخش نیز خود به چند بخش تقسیم می شود که عبارت است از : حالت نرمال ، متن ، ویدئو ، بومرنگ و سلفی.

قابلیت استفاده از استیکرهای واقعیت افزوده

جدا از قابلیت بومرنگ که به مسنجر فیسبوک اضافه شده ، کاربران دیگر می توانند خیلی سریع از استیکرهای مخصوص واقعیت افزوده برای عکس ها و ویدئوهای خود استفاده کنند و قطعا می تواند این موضوع برای کاربران کاربردی و جذاب باشد.جدید مسنجر فیسبوک

زمان ارائه به روزرسانی جدید مسنجر فیسبوک

تمام این ویژگی ها و افزونه ها همگی امروز به صورت رسمی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد و کاربران با به روزرسانی برنامه مسنجر می توانند از این قابلیت ها استفاده کنند.

قطعا این به روزرسانی می تواند برای تمام کاربران اندروید و iOS کاربردی و جذاب باشد و مورد استقبال تمامی طرفداران این برنامه قرار گیرد. فیسبوک چند وقتی است که به روزرسانی مسنجر فیسبوک خود پرداخته و سعی کرده تا بهترین افزونه ها و ویژگی ها را به برنامه ی خود اضافه کند باید دید که در آخر این برنامه باز هم می تواند رضایت کاربران را خود را جلب کند یا خیر.