استانها » البرز
کد خبر : 833869
شنبه - 30 شهریور 1398 - 13:33

بهمنی: حقوق من ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان است/ نباید از شفافیت ترسید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حقوق دریافتی نمایندگان مجلس را پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: بنده بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان در ماه دریافت می کنم.

بهمنی: حقوق من ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان است/ نباید از شفافیت ترسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز در رادیو البرز گفت: برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با صرف هزینه های بالای انتخاباتی وارد مسائل انحرافی می شوند؛ به چه دلیل یک انسان عاقل باید یک تا دو میلیارد تومان برای اینکه در طول چهار سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد، هزینه کند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حقوق دریافتی نمایندگان مجلس را پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر بنده بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان در ماه دریافت می کنم؛ به اعتقاد من نباید از شفافیت ترسید و با طرح شفافیت آرا بسیار موافقم.

وی مطرح کرد: بر خلاف تصور برخی نمایندگان که شفافیت آرا عیب دارد اما محاسن این اقدام بسیار بیشتر است و نماینده مجلس با این کار می تواند در امتداد مردم قرار گیرد و اعتماد مردم را به خود جلب کند.

بهمنی با بیان اینکه فخر ایران زمانی افتخار صنعت نساجی کشور بود گفت: امروزه این صنعت توسط مسؤولین ذیربط رها شده و وضعیت حدود ۸۰۰ هکتار از زمین‌های آن به گونه ای است که چندان قابل توجیه نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی با وزیر دفاع سابق و وزیر جدید در رابطه با فخر ایران انجام شده است، اذعان کرد: وزارت دفاع باید اقدامات لازم را انجام و اگر زمین را نمی خواهد آن را تحویل دهد؛ پیش بینی ما جذب ۶ هزار نفر نیرو در یک سال و نیم است.

بهمنی در رابطه با پروژه های در دست اجرای شهرستان ساوجبلاغ مترو تهران – هشتگرد یکی از مهمترین پروژه های در حال انجام است که پس از بهره برداری می تواند روزانه ۲۵۰ هزار نفر مسافر را جابجا کند که امیدواریم وزیر راه اجازه ندهد زمان راه اندازی آن بیش از ۲۰ روز دیگر به طول انجامد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/