استانها » البرز
کد خبر : 715445
جمعه - 27 اردیبهشت 1398 - 15:41

بهشت سکینه (س) کرج به ناوگان حمل و نقل برقی مجهز شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: برای نخستین بار، ناوگان حمل و نقل برقی ساخت ایران با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج راه اندازی شد.

بهشت سکینه (س) کرج به ناوگان حمل و نقل برقی مجهز شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج کاهش هزینه های جاری و بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر را از اولویت های مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت: برای نخستین بار، ناوگان حمل و نقل برقی ساخت ایران با هدف مدیریت هزینه ها و ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج راه اندازی شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بیان کرد: با توافقات انجام شده با شرکت تولیدکننده، خودروهای برقی به صورت آزمایشی یک ماه در اختیار این سازمان قرار گرفت و پس از ارزیابی عملکرد و کارکرد اولیه و تأیید آن توسط کاربران و کارشناسان به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: استفاده از خودروهای برقی ساخت ایران به عنوان ناوگان حمل و نقل داخلی پاک علاوه بر ارائه خدمات ویژه به مراجعین موجب تسهیل در بازدید از قطعات جهت انتخاب و خریداری قبور، کاهش تردد داخلی، مصرف انرژی، سوخت های آلاینده و ترافیک داخلی آرامستان نیز می شود.

عسگری عنوان کرد: در حال حاضر اموات جهت دفن متوفی توسط آمبولانس به قطعات مربوطه حمل می شوند که به دلیل تردد زیاد روزانه، هزینه های جاری و نگهداری بسیار سنگین است که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود با جایگزینی این خودروها هزینه تعمیرات و نگهداری آمبولانس ها کاهش یابد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱