ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 883869
پنجشنبه - 23 آبان 1398 - 11:04
فرماندار ویژه شهرستان کاشان

بهره برداری از سالن ورزشی سپیده مدارس سما کاشان

سالن ورزشی سپیده کاشانی مدارس سما کاشان با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از سالن ورزشی سپیده مدارس سما کاشان
به گزارش پایگاه خبری ربیع، سالن ورزشی سپیده کاشانی مدارس سما کاشان با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.
فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان، آینده سازان کشور ایران اسلامی هستند، هر اقدامی برای جامعه بزرگ و شریف معلمان و همچنین دانش آموز انجام شود در واقع برای ساختن مدیران فردا برنامه ریزی و سرمایه گذاری شده است.
علی اکبر مرتضایی ایجاد فضایی آرام و محیطی سالم و با کیفیت مطلوب آموزشی را حق دانش آموزان در شهرستان کاشان دانست و تصریح کرد: نتیجه فعالیت در این حوزه را در آینده مشاهده خواهیم کرد، قطعا هر یک از آنها در جایگاه های مختلف تائیرگذاری خود را در جامعه خواهند داشت.
وی افزود: لازم است با هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان، زمینه توسعه و فراگیری علم و دانش در این خطه نخبه پرور بیش از پیش فراهم شود.
این سالن ورزشی با زیربنای ۱۲۰۰مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال احداث شده است.