تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 230072
پنجشنبه - 26 بهمن 1396 - 19:08

بهره برداری از حسگر‌های حرارتی در منطقه اصفهان

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس واحد نگهداری و تعمیرات ابزار دقیق و کنترل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان این واحد سه عدد حسگر حرارتی (RTD) با قابلیت  استفاده در الکتروموتورهای خط ۱۶ اینچ  مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی این منطقه بومی سازی و […]

بهره برداری از حسگر‌های حرارتی در منطقه اصفهان
 به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس واحد نگهداری و تعمیرات ابزار دقیق و کنترل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان این واحد سه عدد حسگر حرارتی (RTD) با قابلیت  استفاده در الکتروموتورهای خط ۱۶ اینچ  مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید بهشتی این منطقه بومی سازی و راه اندازی شد.

علی اکبر حیدرپور افزود: حسگر حرارتی RTD در قسمت بیرینگ الکتروموتورها نصب می شود و از طریق نمایشگر به کاربر اتاق کنترل، امکان پایش لحظه ای وضع حرارتی یاتاقان ها و کنترل رفتار این تجهیزات را می دهد.

وی گفت: کارشناسان واحد ابزار دقیق برای ارتقای کیفیت و صرفه جویی در هزینه با تکیه بر دانش بومی حسگرهای حرارتی مورد نیاز  الکتروپمپ شماره ۱۰۶ این مرکز  از روش مهندسی معکوس استفاده کردند.

رییس واحد نگهداری وتعمیرات ابزار دقیق و کنترل شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه اصفهان افزود: علاوه بر این دو دستگاه سامانه شعله یاب توربین های مراکز انتقال نفت مارون ـ اصفهان به همت غلامحسین ابوالفتحی از کارشناسان توانمند این واحد در کارگاه الکترونیک ابزار دقیق منطقه تعمیر و بهره برداری شد.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان از سال۱۳۵۶فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار پالایشگاه اصفهان و در ارتفاع هزار و ۶۹۷متری از سطح دریا واقع شده است.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری