استانها » البرز
کد خبر : 624591
یکشنبه - 7 بهمن 1397 - 21:45
استاندار البرز مطرح کرد

بهره‌وری از دانش دانشگاه‌ها در راستای توسعه صنعت

استاندار البرز گفت: باید از میزان علم و آگاهی قشر دانشجو و دانشگاه‌ها در راستای توسعه، رشد و تعالی اقتصاد و صنعت جامعه استفاده شود.

بهره‌وری از دانش دانشگاه‌ها در راستای توسعه صنعت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی ظهر امروز طی بازدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی کرج، با اشاره به ظرفیت خوب علمی در مرکز استان و حضور اساتید برجسته و کارآمد، اظهار داشت: دانشگاه‌های بزرگ و مفیدی در استان وجود دارد که به توسعه و آرامش جامعه کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه توفیقات ارزشمندی در حوزه علمی استان وجود دارد، افزود: در حوزه کشاورزی بدون توجه به کمبودهای اراضی، موفق به کسب رتبه‌های برتر کشور شده‌ایم.
استاندار البرز با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز وجود دارد که در میان آن‌ها اسامی ۱۵۰ برند ملی به چشم می‌خورد، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند منشاء علم و توسعه در جامعه باشند و به استفاده از این ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی موجود کمک کنند.
شهبازی معتقد است هیأت‌های علمی موظف هستند که مطالب خود را به روز کنند تا قطار توسعه و علم با سرعت و شتاب بیشتری به حرکت خود ادامه دهد.
وی با اشاره به اینکه استان سه میلیون نفری البرز با گرایش و طرز فکرهای متفاوتی همراه است، تصریح کرد: رفع معضلات دانشجویان باید به صورت جدی مورد توجه باشد همچنین پاسخ به مطالبات دانشجویان در مسیر رشد و توسعه خواهد بود.
انتهای پیام/و