تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 585922
سه شنبه - 4 دی 1397 - 17:22

بهترین دوربین گوشی های میان رده مربوط به کدام گوشی های هوشمند است؟

بررسی بهترین دوربین گوشی های میان رده هموراه جذابیت های بسیار زیادی دارد.

بهترین دوربین گوشی های میان رده مربوط به کدام گوشی های هوشمند است؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بررسی بهترین دوربین گوشی های میان رده هموراه جذابیت های بسیار زیادی دارد. در حال حاضر گوشی های هوشمند متنوعی در بازار ایران وجود دارد که برخی از آن هم تمرکز جالب توجهی روی دوربین عکاسی دارند از این رو قصد داریم به بررسی دوربین دو گوشی هوشمند که به نظر بهترین دوربین گوشی های میان رده را شامل می شوند بپردازیم. در حال حاضر برند های سامسونگ و هواوی در بخش دوربین های میان رده بسیار موفق عمل کرده اند.

گوشی هوشمند گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۸

بهترین دوربین گوشی های میان رده را می توان به این گوشی هوشمند نسبت داد. این گوشی هوشمند با چهار دوربین اصلی مدتی پیش روانه بازار فروش جهانی شد و در بازار ما نیز این گوشی هوشمند مدتی است که موجود شده است. سامسونگ برای اولین بار در گوشی هوشمند خود از چهار لنز استفاده کرده و ساختاری عمودی دارد.

این گوشی هوشمند دارای لنز های ۲۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلیدر این گوشی هوشمند قرار گرفته و از گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۷ بهره می برد. لنز ۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز دوربین این دوربین قرار گرفته که این لنز به صورت کلی وظیف عکس برداری به صورت فوق عریض را برای کاربران فراهم می کند. لنز سوم این گوشی هوشمند وظیفه عکس برداری تله فوتو را دارد. لنز ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده در این لنز می تواند قابلیت لنز زوم اپتیکال دو برابر را برای کاربران فراهم می کند. لنز آخر این دوربین جالب توجه نیز یک لنز پنج مگاپیکسلی است که وظیفه عمق تصویر را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند از لنز ۲۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده کرده است.گوشی هوشمند گلکسی A9 نسخه 2018

گوشی هوشمند آنر هشت ایکس؛ نماینده هواوی در میان بهترین دوربین گوشی های میان رده

میان رده آنر دارای دو لنز دوربین اصلی است، هواوی برای این محصول لنز های ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی را برای این محصول در نظر گرفته که لنز ۲۰ مگاپیکسلی این محصول به عنوان لنز اصلی در نظر گرفته می شود و از گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. لنز دو مگاپیکسلی این محصول نیز وظیفع عمق تصویر را برای نماینده هواوی در میان بهترین دوربین گوشی های میان رده را دارد. این گوشی هوشمند دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی این میان رده جذاب در نظر گرفته شده است.

در این میان لازم است به قیمت این دو گوشی هوشمند که به عنوان بهترین دوربین گوشی های میان رده شناخته می شود اشاره کنیم که نماینده سامسونگ در بازار جهانی حدود ۶۰۰ یورو قیمت دارد و نماینده هواوی نیز ۲۷۰ یورو قیمت دارد.