تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 395881
شنبه - 3 شهریور 1397 - 12:31

بنچمارک ۳D Mark Time Spy با پشتیبانی از Raytracing در راه است

با ورود Raytracing به دنیای بازی‌ها، به خوبی نیاز برای بنچمارک های جدید که از این تکنیک پشتیبانی کنند احساس می‌شود. به زودی ۳D Mark یک نسخه جدید از بنچمارک محبوب Time Spy را پشتیبانی از Raytracing منتشر می‌کند.

بنچمارک ۳D Mark Time Spy با پشتیبانی از Raytracing در راه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع،با ورود Raytracing به دنیای بازی‌ها، به خوبی نیاز برای بنچمارک های جدید که از این تکنیک پشتیبانی کنند احساس می‌شود. به زودی ۳D Mark یک نسخه جدید از بنچمارک محبوب Time Spy را پشتیبانی از Raytracing منتشر می‌کند.

Raytracing یک تکنیک جدید نیست اما تا پیش از پردازنده‌های گرافیکی RTX انویدیا، به‌کارگیری آن در بازی‌ها به منابع سخت افزاری بسیار قوی نیاز داشت که عملاً امکان آن را سلب کرده بود. حالا با پردازنده‌های گرافیکی RTX انویدیا این امکان وجود دارد که از Rasterization برای اغلب بخش‌های رندرینگ استفاده کرد و Raytracing را به منظور بهبود سایه‌ها، بازتاب‌ها و دیگر جلوه‌های نمایشی که با تکنیک‌های مرسوم قابل دست یابی نیست، به خدمت گرفت. دموی منتشر شده از سوی مایکروسافت که مبتنی بر رابط برنامه نویسی DirectX 12 است، به صورت بلا درنگ اجرا می‌شود.

نسخه جدید از بنچمارک Time Spy تقریباً هم زمان با نسخه جدید ویندوز ۱۰ که با کُد Redstone 5 شناخته می‌شود، منتشر خواهد شد، به عبارتی دیگر بنچمارک یاد شده مدت کوتاهی پس از عرضه کارت‌های گرافیک سری RTX 20 انویدیا در روز ۲۰ سپتامبر امسال منتشر می‌شود.