استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 462200
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 21:33
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: با تلاش و صبر مردم در جنگ اقتصادی در آستانه از بین بردن برخی مشکلات هستیم و بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان هست و خواهد بود.

بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، سردار حسن مرتضوی در رزمایش ۲۰ هزارنفری بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و توفیق داریم که شور و شادی، نشاط، بصیرت، ایمان، آگاهی و استقامت در کشور اسلامی موج می‌زند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در ادامه افزود: توفیق داریم که در ششمین سالگرد سفر رهبری مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله را با حضور ۲۰ هزار نفر بسیجی استان برگزار کنیم.

وی همچنین گفت: مرحله اول با حضور گردان‌های مردم پایه بسیج و ایثارگران در گروه‌های جهادی با عنوان رزمایش خدمت اقتدار عاشورایی برگزار شد.

مرتضوی افزود: امید است صلابت و اقتدار و آمادگی را خدمت فرماندهی کل قوا گزارش کنیم و همه عزیزان در طول این مدت تلاش جهادی کردند تا در نقاط محروم استان محرم زدایی شود و الآن ۶۰۰ گروه جهادی تجهیز و به مناطق محروم ارسال شدند و با عنوان میثاق خدمت به خدمت‌رسانی مشغول بودند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: امروز مرحله پایانی رزمایش است که با روح خدمت و انسجام برگزار و مقابله با دشمنان در این فضا موج می‌زند و با تلاش و صبر مردم در جنگ اقتصادی در آستانه از بین بردن برخی مشکلات هستیم و بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان است و خواهد بود.

انتهای پیام/