اردستان » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 197989
چهارشنبه - 13 دی 1396 - 23:47
خبرنگار: حمید فرخی

بسیجیان چشم فتنه را کور خواهند کرد

کارشناس مسائل سیاسی، گفت: جوانان پرشوربسیجی با گوش دادن به بیانات گوهربارمقام معظم رهبری چشم فتنه را کور کرده و موجبات خوشحالی هموطنان را فراهم خواهند کرد.

بسیجیان چشم فتنه را کور خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان، شامگاه سه سنبه در جمع بسیج پیشکسوتان در بسیج امام علی(ع) اردستان، اظهار کرد: ریشه فتنه های اخیر در آمریکا و انگلیس بوده و دست نشانده های آنان در کشور آنها را همراهی می کنند.

وی افزود: دیر یا زود ابرهای فتنه کنار خواهد رفت و خوب و بد تشخیص داده خواهد شد، لذا کسانی که مطالباتی دارند، راه خود را از فتنه گران جدا کنند.

کارشناس سیاسی، گفت: همانطور که مولای متقیان حضرت علی (ع) در خطبه ۵۰ نهج البلاغه بیان کرده در زمان فتنه حق و باطل مخلوط شده لذا تشخیص آن با مشکل مواجه می شود.

مسعودیان با بیان اینکه درباره عناصر فتنه یک مورد از آنها هم در کشور زیاد است، تصریح کرد: عاقبت پیروزی از آن حزب الله خواهد بود و فتنه گران در آتش آشوبی که خود درست کرده اند خواهند سوخت.

وی تاکید کرد: مشخص است هر وقت فضا تیره و تاریک شد عناصر فتنه گر از غفلت مردم سوء استفاده کرده و دست به آشوبگری و تخریب اموال دولتی و عمومی خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان خاطرنشان کرد: مطالبات مردمی حق مردم بوده و باید در کمال آرامش پیگیری شود اما اینکه افرادی دست به تخریب اموال عمومی و دولتی می زنند ریشه در فتنه دارد و توسط همه افراد جامعه محکوم می شود.

مسعودیان با اشاره به تحرک فتنه گران در گوشه و کنار کشور و توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم کشور یادآوری کرد: فردی که دست به اینگونه مسائل می زند در واقع مسلمان نیست و بویی از اسلام و وطن دوستی نبرده است.

وی همچنین تصریح کرد: جوانان پرشوربسیجی با گوش دادن به بیانات گهربار مقام معظم رهبری، چشم فتنه را کور کرده و موجبات خوشحالی هموطنان را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/فرخی