استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 533903
دوشنبه - 28 آبان 1397 - 22:46
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خبر داد

برگزاری ۱۶۰۰ برنامه در هفته بسیج خراسان شمالی / آمادگی بسیجیان برای کمک بی‌منت به مدیران

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه با اشاره به برگزاری بیش از ۱۶۰۰ برنامه در هفته بسیج در این استان گفت: کارآمدی بسیج برای همگان به اثبات رسیده است و اکنون آمادگی کمک بی‌منت به مدیران دولتی وجود دارد.

برگزاری ۱۶۰۰ برنامه در هفته بسیج خراسان شمالی / آمادگی بسیجیان برای کمک بی‌منت به مدیران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد،  ابوالقاسم چمن پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج با اشاره به اهمیت و قدردانی از وجود نعمت بسیج اظهار کرد: بسیج نشان از هوشمندی و درایت امام خمینی بود که دستاوردهای نظام را در قالب گفتمان امام و رهبری پیش برد.

وی افزود: با دوراندیشی امام، بسیج مستضعفین شکل گرفت و با مجاهدت همه ایثارگران و هدایت‌های امام و رهبری رشد و شکوفایی بسیج جهان اسلام اتفاق افتاده و امروز در همه مرزهای جغرافیایی تفکر بسیج باور شده و با فرهنگ مقاومت و ایستادگی می‌شود مقابل استکبار جهانی ایستاد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی برابر استکبار جهانی شکل‌گرفته و امروز بنا بر اقرار وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، حماس، حزب‌الله دوم است و این بزرگ‌ترین پیروزی برای جبهه مقاومت اسلامی است.

چمن در ادامه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده و بنا به فرموده رهبر انقلاب، بسیج صداقت و حسن نیت خود را ثابت کرده است و حال بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی با تشکیل گروه‌های جهادی نقش‌آفرینی بی‌نظیری ایجاد کرده و در این زمینه کمک به محرومین در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عمران و آبادی فضایی جدید را رقم‌زده است.

وی افزود: در عرصه جنگ فرهنگی و رسانه‌ای، برای مقابله با استکبار، رسانه‌ها حضور دارند و در شرایطی که استکبار جهانی استراتژی خود را اعلام کرده و آن را فروپاشی از درون و عملیات روانی نام داده، فضای مجازی شبکه‌سازی مردمی بسیج شکل‌گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: کارآمدی و منزلت بسیج بر کسی پوشیده نیست و در سایه وحدت و تعامل همه اقشار و آحاد مردم، تجلی این وحدت در ۵ آذرماه در مرکز استان و در مراسم حماسه حضور بسیجیان خواهیم دید.

چمن در ادامه به برنامه‌های ویژه‌ هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر اجرا می‌شود که این فعالیت‌ها در ۱۱ کمیته تخصصی در غالب بیش از ۱۶۰۰ برنامه پیش‌بینی‌شده که اجرا خواهد شد.

وی افزود: بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت است که ایستادگی نمونه بارز آن در دفاع مقدس بود که تمام‌نشدنی است و انقلاب را بیمه کرده و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی که استکبار را به‌زانو درآورده است از دیگر موارد آن به شمار می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت در همه صحنه‌ها، انقلاب را بیمه می‌کند و مواردی مانند  ۹ دی و ۱۳ آبان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و از طرفی تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه نظام انقلابی را نباید نادیده گرفت و قدردان این صبر انقلابی مردم برای ارزش‌ها بود.

وی پیشرفت‌های کشور طی ۴۰ سال اخیر را مدیون تفکر بسیجی دانست و افزود: بسیج و تفکر بسیجی مظهر پیشرفت در عرصه‌های مختلف همچون پزشکی، دفاعی و هسته‌ای است.

چمن همچنین بسیجیان را کمک حال مدیران دولتی در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و ادامه داد: مدیران با باور نسبت به ظرفیت‌های بسیجیان می‌توانند پیشرفت‌های کشور را صدچندان کنند و انکار بسیج بنا به فرموده رهبر انقلاب امر نابخردانه و یا خائنانه است.

وی در انتها تعامل بسیج و مدیران دولتی را امری دارای برکات و ثمره برای مردم دانست و گفت: آمادگی برای کمک بی‌منت برای دولتمردان در جهت خدمت صادقانه وجود دارد.

انتهای پیام/