استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 773322
شنبه - 29 تیر 1398 - 14:28
در جلسه مسئولان پیرامون توسعه ورزش های همگانی مقرر گردید؛

برگزاری ورزش صبحگاهی در جهت نشاط و شادابی شهروندان سمنانی

در جلسه مسئولان پیرامون توسعه ورزش همگانی ، برگزاری ورزش صبحگاهی همراه با صبحانه سالم در جهت افزایش نشاط اجتماعی به تصویب رسید.

برگزاری ورزش صبحگاهی در جهت نشاط و شادابی شهروندان سمنانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در جلسه مسئولان پیرامون توسعه ورزش همگانی ، برگزاری ورزش صبحگاهی همراه با صبحانه سالم در جهت افزایش نشاط اجتماعی به تصویب رسید.

با توجه به تاکید شهردارسمنان و مصوبه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان در نشست مشترک سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان سمنان و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان بر لزوم توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در نقاط مختلف سطح شهر سمنان تاکید شد.

دراین نشست ضمن بررسی طرح های مختلف ورزشی مقرر شد تا از تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ورزش صبحگاهی به صورت روزانه در سطح شهر سمنان با مشارکت اداره ی ورزش و جوانان شهرستان سمنان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان برگزار شود.

علاقه مندان می توانند هر روز با شرکت در ورزش صبحگاهی و دریافت کارت قرعه کشی در قرعه کشی جوایز ماهانه این مراسم شامل یک دستگاه دوچرخه و بیست گرمکن ورزشی شرکت نمایند.

برنامه ی ورزش صبحگاهی در راستای طرح تابستان با ورزش شنبه ها در پارک شقایق، یکشنبه ها در پارک آبشار، دوشنبه ها در پارک ۸ شهریور، سه شنبه ها در پارک کدیور، چهارشنبه ها در پارک گل کوکب، پنجشنبه ها در پارک کوشمغان و جمعه ها در پارک باغ فیض برگزار خواهد شد.

همچنین در جهت افزایش تندرستی باتوجه به نقش مهم وعده ی غذایی صبحانه در شاخص سلامتی افراد، هر روز صبح با صبحانه سالم از ورزشکاران پذیرایی خواهد شد.

در این نشست که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید طرح های مختلف ورزش همگانی موردبحث و بررسی قرار گرفت که پس از تایید نهایی به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید