اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » نمایشگاه
کد خبر : 861549
دوشنبه - 29 مهر 1398 - 12:46

برگزاری همزمان ۳ نمایشگاه در اصفهان

نمایشگاه اصفهان طی چهار روز میزبان سه نمایشگاه همزمان خواهد بود تا فعالان حوزه در و پنجره، تجهیزات فروشگاهی و مبلمان و دکوراسیون اداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاه اصفهان طی چهار روز میزبان سه نمایشگاه همزمان خواهد بود تا فعالان حوزه در و پنجره، تجهیزات فروشگاهی و مبلمان و دکوراسیون اداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، «نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری»، «دومین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای» و «چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته»، سه نمایشگاهی هستند که طی روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان به صورت همزمان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند شد.

نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری اصفهان با حضور ۱۸ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران و اصفهان و در فضایی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود.

علاقمندان به بازدید از این سه نمایشگاه همزمان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.