برگزاری نشست هم اندیشی بررسی پروژه های اجرایی در استانهای سیل زده

نشست هم اندیشی بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست بازسازی ابنیه فنی وعملیات روکش آسفالت راههای شریانی استانهای سیل زده ، با حضور رئیس سازمان ، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان واعضای شورای معاونین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای یادشده ،به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی بررسی پروژه های اجرایی در استانهای سیل زده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این نشست با تاکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه های بازسازی ابنیه فنی و راههای شریانی، افزود: باید پروژه ها به صورت روزشمار رصد شود این در حالی است که برنامه ریزی مناسب و منسجم در این خصوص و هزینه کرد به موقع اعتبارات اختصاص یافته ، حائز اهمیت دارد.

وی با اشاره به اجرای دوپروژه دارای اولویت در مسیر تهران – زنجان و تهران – قم افزود: نصب نیوجرسی در مسیرتهران – زنجان کامل شده است و پیش بینی می شود عملیات نصب نیوجرسی محور تهران – قم نیز در زمان پیش بینی شده پایان یابد.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: اجرای به موقع ودقیق پروژه های خط کشی راههای اصلی و شریانی اهمیت بسیاری در ارتقای ایمنی تردد دارد که در این خصوص اعتبارات مناسبی در جهت ،تعمیر و بازسازی و خرید ماشین های خط کش اختصاص یافته است .
وی در پایان بر لزوم استفاده بهینه از امکانات در اختیار در بخش راهداری ،اجرای پروژه‌های بخش حمل و نقل و راهداری با توجه به روز شمار اجرایی تعیین شده و ارتقای سطح بهره وری در بخش نیروی انسانی فعال در این بخش‌ها تاکید کرد .
 این گزارش حاکی است در این نشست ، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان و مدیران کل استانی هم دیدگاه ها و نظرهای خود را ارایه کردندو همچنین مدیران کل استانهای دارای سیل ، گزارش پیشرفت فیزیکی و مالی اجرای پروژه های بازسازی ابنیه و راههای تخریب شده در اثر سیل را تشریح کردند .