استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 844262
سه شنبه - 9 مهر 1398 - 13:56

برگزاری نشست هم‌اندیشی داستان‌نویسان استان در حوزه هنری قم

عصر دوشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۳ با حضور داستان‌نویسان و مدرسان داستان‌نویسی نشست هم‌اندیشی با موضوع چشم‌انداز فعالیت‌های داستان‌نویسی حوزه هنری قم و روند آموزشی باشگاه نویسندگی بررسی شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی داستان‌نویسان استان در حوزه هنری قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،عصر دوشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۳ با حضور داستان‌نویسان و مدرسان داستان‌نویسی نشست هم‌اندیشی با موضوع چشم‌انداز فعالیت‌های داستان‌نویسی حوزه هنری قم و روند آموزشی باشگاه نویسندگی بررسی شد.

در این نشست که با حضور مهدی کفاش، محمدعلی رکنی، فاطمه جوادی، سمیه سلطانپور و محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم برگزار شد، پیرامون تدوین برنامه‌ها، سرفصل‌های آموزشی برای سه سطح مبانی، تکمیلی و تخصصی همچنین ارزیابی و تعیین مسیر حرکت رو به رشد هنرجویان در باشگاه نویسندگی حوزه هنری قم بحث و گفتگو شد.

هماهنگی جهت برگزاری جلسات نقد داستان، کارگاه رمان و بررسی ظرفیت‌های بین‌رشته‌ای همچون استفاده از داستان برای نگارش نمایشنامه و فیلمنامه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین محمد غفاری ضمن تقدیر از فعالیت مدرسین برای برپایی مطلوب دوره‌های آموزشی حوزه هنری در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸، تربیت و پرورش نویسنده کاربلد، خلاق و متعهد را اصلی‌ترین وظیفه باشگاه نویسندگی حوزه هنری قم دانست و ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها به تولید مجموعه‌های داستانی نویسندگان استان بیانجامد.