استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 655218
چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 08:58
ریاست جامعه الزهرا (س) مطرح کرد؛

برگزاری نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان در قم

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مدنی از برگزاری نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان خبر داد و گفت: این همایش با حدود ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیر خانه همایش، در نهم اسفندماه در جامعه الزهرا(س) برگزار خواهد شد

برگزاری نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان در قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مدنی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع «آیین اختتامیه اولین همایش ملی کتاب سال بانوان» برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: این مرکز علمی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای وظایف خود جلساتی را برگزار کرده و تصمیمات لازم اتخاد شده است و تلاش می شود از برخورد شعاری جلوگیری کرده و همچنین آسیب شناسی لازم در مورد عملکرد چهل ساله مجموعه جامعه الزهرا انجام گیرد.

مدیر جامعه الزهرا(س) همچنین افزود: در نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از ارزیابی، آثار منتخب و برگزیده در روز همایش تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مدنی خاطرنشان کرد: سخنران ویژه آیین اختتامیه این همایش مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خواهند بود.

رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی کتاب سال با اشاره به اینکه تربیت مبلغ از وظایف اصلی این موسسه علمی و آموزشی است گفت: جامعه الزهرا(س) در مرحله تربیت مبلغ ورود کرده که شامل دوره‌های عمومی، تخصصی و گرایشی است وی همچنین در خصوص پذیرش طلاب گفت : همواره در این آزمون‌ها، با استقبال خوبی از سوی بانوان روبرو بوده‌ایم که امسال نیز بیش از ۵ هزار نفر در قم و سایر مراکز استان پذیرش خواهند شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مدنی در پایان اشاره داشت: افراد شرکت‌کننده در این آزمون در سطوح مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف پذیرش می‌شوند.
لازم ب ذکر است در پایان این نشست از سامانه های پاسخگویی ب سوالات دینی وشمیم رونمایی شد.