استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 677076
پنجشنبه - 8 فروردین 1398 - 03:19

برگزاری مسابقه عکاسی نوروزی «قاب بهاری»

شهرداری قم در راستای ثبت نگاه هنرمندان شهروندان و مسافرین از مناظر شهری در بهار اقدام به برگزاری مسابقه عکس «قاب بهاری» می‌کند.

برگزاری مسابقه عکاسی نوروزی «قاب بهاری»

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شهرداری قم قصد دارد با توجه به اینکه نوروز زمان نو شدن و مهیا شدن برای سالی نو است، به کمک نگاه هنرمندانه شهروندان اقدام به برگزاری مسابقه عکس «قاب بهاری» کند تا ضمن تشویق شهروندان و مسافرین نوروزی به درک هرچه بهتر بهار، قاب نگاه‌های شما را ثبت و ماندگار کند.

محورهای در نظر گرفته شده برای این مسابقه شامل نماز و زیارت در حرم مطهرحضرت معصومه س، مسجد مقدس جمکران و امامزاده‌های استان قم، خانواده، دید و بازدید و با هم بودن،  آیین‌ها و سنت‌های ایرانی در نوروز، گشت و گذار در قم(عکس با آثار باستانی، جاذبه‌های کردشگری قم، المان‌ها و فضاسازی شهر قم)، عکاسی از فعالیت عوامل شهری (پاکبانان، آتش‌نشانان، پارکبانان، پلیس، هلال احمر، راهنمای زائر و …) است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را از طریق کانال‌های رسمی شهرداری در ایتا، سروش و بله به نشانی @shahreman_Qom و یا پرتال شهرداری قم www.Qom.ir تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ارسال کنند.

نتایج این مسابقه هفته دوم اردیبهشت در کانال‌های رسمی شهرداری قم اعلام خواهد شد.