استانها » البرز
کد خبر : 821711
شنبه - 16 شهریور 1398 - 11:11

برگزاری مسابقات لیگ کتابخوانی با حضور ۳۰۰ داوطلب در فردیس

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس گفت: اولین دور مسابقات لیگ کتابخوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با حضور ۳۰۰ داوطلب برگزار شد.

برگزاری مسابقات لیگ کتابخوانی با حضور ۳۰۰ داوطلب در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمدرضا آژیر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس در حاشیه برگزاری دور اول مسابقات کتاب و کتابخوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس در جمع خبرنگاران گفت: ۳۰۰ داوطلب در قالب تیم های سه نفر دوستانه و خانوادگی در این مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس بیان کرد: دور اول مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با موضوع غدیر برگزار شد و سه دوره بعدی این مسابقات نیز با موضوعات محرم، دفاع مقدس و انتظار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان فردیسی از این مسابقات اظهار کرد: در نظر داریم با برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعات مختلف شاهد افزایش میزان علاقه مندی به کتاب و کتابخوانی باشیم؛ مدیریت شهری فردیس در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش می کند.

آژیر با بیان اینکه جوایز نفیسی به برگزیدان این مسابقات اهدا می شود، دور اول مسابقات کتاب و کتابخوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس را کتاب های «ناقوس ها به صدا در می آیند» و «پدر» اعلام کرد و افزود: این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندکان قرار گرفتند.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان فردیس در حوزه های مختلف ورزشی، هنری و غیره تصریح کرد: با تلاش بیشتر در برگزاری مسابقات کتابخوانی با منابع مهیج و خواندنی می توانیم شاهد استقبال هرچه بیشتر شهروندان برای شرکت در مسابقات کتابخوانی باشیم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/