استانها » تولیدی » خبر پوششی » سیستان و بلوچستان
کد خبر : 269239
چهارشنبه - 29 فروردین 1397 - 15:08
خبرنگار: احمد پیشکو

برگزاری مراسم روز ارتش درسیستان وبلوچستان

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در میدان شهدای گمنام زاهدان و دیگر شهرستانهای سیستان و بلوچستان برگزار شد .

برگزاری مراسم روز ارتش درسیستان وبلوچستان

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در میدان شهدای گمنام زاهدان و دیگر شهرستانهای سیستان و بلوچستان برگزار شد .

در این مراسم که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی برگزار شده است، جمع کثیری از فرماندهان عالی‌رتبه‌ نیروهای نظامی استان و کشور حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی هستند و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و صیانت از خون شهدا برعهده آنان است.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: اقتدار، سرافرازی، توانمندی ملی و فراملی نظام جمهوری اسلامی وابسته به نیروهای مسلح است.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به دلیل اتکا به خدا، حرکت بر محوریت ولایت و در خدمت مردم بودن از محبوب ترین ارتش جهان به شمار می رود.

همچنین در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده و سواره ارتش با نشان دادن گوشه ای از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند