استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان » گفتگو
کد خبر : 608120
شنبه - 22 دی 1397 - 14:12
عباس اعتماد خبرداد:

برگزاری مراسم تعزیه خوانی به مناسبت ایام فاطمیه در شاهرود

عباس اعتماد ازاجرای مراسم تعزیه خوانی ایام فاطمیه به همت گروه باب الحوائج و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شاهرود خبرداد.

برگزاری مراسم تعزیه خوانی به مناسبت ایام فاطمیه در شاهرود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عباس اعتماد ازاجرای مراسم تعزیه خوانی ایام فاطمیه به همت گروه باب الحوائج و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شاهرود خبرداد.

مسئول بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به اجرای تعزیه خوانی در مساجد شاهرود به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت : گروه تعزیه خوانی باب الحوائج شاهرود با حضور استاد سیدحسن گلختمی قمصری از شهر مقدس قم در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه در مهدیه مرکزی و حسینیه شاهکویی‌های شاهرود برنامه تعزیه خوانی اجراخواهند داشت.

مسئول بسیج هنرمندان شاهرود گفت : روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در مهدیه مرکزی واقع در کوچه هفتم خیابان تهران برگزار خواهد شد.

عباس اعتماد خاطر نشان کرد: روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۴ نیز این گروه در حسینیه باب الحوائج شاهکویی‌ها واقع در ۲۸ متری امام (ره) به اجرای برنامه خواهند پرداخت و این برنامه با همکاری پایگاه بسیج شهدای شاهکوه اجرا می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم‌ها گفت: تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ غنی اسلام با هنر که اثرگذاری زیادی دارد باید مورد توجه قرار گرفته و مراسم تعزیه خوانی که از سنت‌های قدیمی ایرانی است در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) اهمیت دارد و حضور مردم عزیز در ترویج این فرهنگ بسیار مهم است.