استانها » البرز
کد خبر : 580823
جمعه - 30 آذر 1397 - 19:22
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خبر داد

برگزاری مانور درمان اضطراری در اشتهارد/ ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ۵۳۷ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: مانور دو روزه درمان اضطراری در اشتهارد با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به ۵۳۷ نفر همراه شد.

برگزاری مانور درمان اضطراری در اشتهارد/ ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ۵۳۷ نفر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، ناصر چرخساز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هلال‌احمر شهرستان اشتهارد با اقداماتی درخور و قابل اهمیت موفق شده است که به بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان این شهرستان ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان داشته باشد.

وی از برگزاری مانور درمان اضطراری هلال‌احمر در دهستان اپیک-اشتهارد خبر داد و افزود: این مانور پس از انجام نیازسنجی و شناسایی مطالبات مردمی در روستاهای کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر منطقه انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه افراد طی این مانور سرپایی دومان و مداوا شدند، یادآور شد: خدمات روانشناسی، ارائه دارو، برگزاری کارگاه آموزشی، بهداشت فردی و زنان از جمله خدمات ارائه شده در این مانور بود.

به گفته چرخساز تیم درمان اضطراری این مانور با حضور ۲ پزشک عمومی،  یک پزشک متخصص زنان، یک ماما، یک پرستار، یک کارشناس تغذیه، یک کارشناس تجهیزات پزشکی، یک تکنسین دارویی، یک مشاور روانشناسی، یک کارشناس بهداشت محیط، ۱۰ امدادگر و نجاتگر و بیش از ۲۰ نفر عوامل اجرایی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه مانورهای اینچنینی به ایجاد آمادگی میان نیروهای هلال‌احمر کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: باید به مناطق محروم توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/و