استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 769871
سه شنبه - 25 تیر 1398 - 16:07
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ؛

برگزاری جشن های دهه کرامت در راستای مصونیت کودکان از هجمه‌های فرهنگی

مصونیت کودکان از هجمه‌های فرهنگی از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت بود. علی اکبر بنی اسدی با اعلام این مطلب افزود: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج سیره و سبک زندگی ائمه اطهار و بویژه سبک زندگی رضوی است که باید با اجرای برنامه‌‌های هدفمند و منسجم در نهادینه نمودن این مهم گام برداشت.

برگزاری جشن های دهه کرامت در راستای مصونیت کودکان از هجمه‌های فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مصونیت کودکان از هجمه‌های فرهنگی از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت بود. علی اکبر بنی اسدی با اعلام این مطلب افزود: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج سیره و سبک زندگی ائمه اطهار و بویژه سبک زندگی رضوی است که باید با اجرای برنامه‌‌های هدفمند و منسجم در نهادینه نمودن این مهم گام برداشت.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت : با مشارکت شهرداری و فعالان موکب شیفتگان امام حسین(ع) ، موکب امام رضا (ع) ، برنامه های دهه کرامت بصورت جشن های شبانه همراه با غرفه های فرهنگی و آموزشی مخصوص کودکان برگزار شد که مورد استقبال بیش از ده هزار نفر از همشهریان قرار گرفت.

وی افزود : ایجاد نشاط معنوی، ترویج سبک و سیره ائمه معصومین(ع) ،توجه به فرهنگ رضوی و ترویج سبک زندگی اسلامی و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت کودکان از هجمه‌های فرهنگی از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت بود.بنی اسدی ضمن اشاره به آذین بندی معابر و برپایی ایستگاه صلواتی توسط فعالان موکب شیفتگان امام حسین(ع) و حضور پر شور خادمیاران رضوی ، اضافه کرد : برگزاری مسابقه فرهنگی، سخنرانی مذهبی ، اجرای نمایش های طنز و مولودی خوانی از جمله برنامه های این جشن ها بود.