برگزاری اولین دوره آموزش HSE برای پرسنل جایگاه‎های CNG در فنی وحرفه ای اصفهان

اولین دوره آموزش H.S.E پرسنل جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و CNG در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان برگزاری گردید.

برگزاری اولین دوره آموزش HSE برای پرسنل جایگاه‎های CNG در فنی وحرفه ای اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اولین دوره آموزش H.S.E پرسنل جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و CNG در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان برگزاری گردید.

 با توجه به انعقاد قرارداد آموزشی بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و لزوم آموزش نکات و دستورالعمل های ایمنی و بازآموزی مستمر موارد آموزشی به منظور رعایت مقررات و دستورالعملهای ایمنی و فنی در جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و CNG جهت حفظ سلامتی نیروی انسانی شاغل در جایگاه ها و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و غیر قابل جبران و نیز آموزش واکنش درشرایط اضطراری، اولین دوره آموزش HSE پرسنل جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و CNG در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و باهماهنگی این منطقه و ارائه سرفصل های مرتبط برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اصفهان انجام شد .ضمن حضور رؤسای ایمنی، آموزش و CNG منطقه اصفهان جهت نظارت بر شیوه برگزاری دوره تئوری و عملی، موارد قابل بهبود بررسی و بر انجام دوره با سطح کیفی بالا و به صورت مستمر تأکید گردید.