استانها » تولیدی » خبر پوششی » خراسان رضوی
کد خبر : 337473
پنجشنبه - 7 تیر 1397 - 09:17
خبرنگار: مهري خزاعي

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران)

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی از امروز تا ۱۱ تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی رضا هوشنگ ‌نژاد با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) اظهار کرد: همزمان با این نمایشگاه، دهمین نمایشگاه اختصاصی فرش دستباف در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

هوشنگ نژاد تصریح کرد: این نمایشگاه در تاریخ ۷ الی ۱۱ تیرماه جاری با حضور ۲۰۰ شرکت در قالب ۶۰۰ غرفه تولیدات خود را ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه وسعت نمایشگاه فرش دستباف به صورت تخصصی به متراژ ۲ هزار مترمربع است، عنوان کرد: این نمایشگاه در سالن‌های بهار، ابوسعید و مولوی و همچنین تولیدکنندگان پوشاک و سایر صنایع در سالن‌های فردوسی، انوری و تالار b1 , b2

برگزار می شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با ابراز امیدواری نسبت به رشد واحدهای تولیدی نمایشگاه در شرایط موجود اقتصادی افزود: این نمایشگاه با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی ۱۵ درصد رشد داشته است..

وی در پایان اضافه داشت: افتتاحیه‌ این نمایشگاه عصر امروز با حضور مسوولان اجرایی، نمایندگان مردم و شورا و واحدهای آستان قدس رضوی برگزار می شود.