استانها » خبر پوششی » خراسان رضوی
کد خبر : 690163
سه شنبه - 27 فروردین 1398 - 13:41

برگزاری اجتماع عظیم مهدویون در مشهد

مدیر مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار گفت: اجتماع عظیم مهدویون روز نیمه شعبان با حضور پرشور منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع عظیم مهدویون در مشهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: جشن‌های ایام دهه مهدویت مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار از ۲۱ سال قبل آغاز شد و برای امسال راه‌اندازی دو شعبه در خلق‌آباد کلات و توس ۹۷ را داشتیم و در راستای شعار سال که رونق تولید نامیده شده کارگاه‌های اشتغال ایجاد می‌شود.

آخوندی تصریح کرد: فعالیت کانون‌های تخصصی رسانه، آسمانی، مهدویت، اقتصاد مهدوی، اقتصاد مقاومتی، کودکان مهدوی، افتتاح اولین موقوفه مهدوی با کمک یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومانی مردمی و برگزاری جشن‌های ویژه نیمه شعبان با شعار تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد، قرائت دعای ندبه قرار عاشقی از جمله برنامه‌های این ایام فرخنده با حضور سخنرانان و مداحان شاخص کشوری و استانی است.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته این مجموعه جهت کمک به سیل‌زدگان کشور، گفت: ۸ گروه جهادی از خیمه‌انتظار جهت کمک به سیل‌زدگان ساماندهی شده و تاکنون ۲۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده و پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی است.

مدیر مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار گفت: اجتماع عظیم مهدویون در ساعت ۸ صبح روز نیمه شعبان با حضور پرشور منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود و خیمه‌الانتظار مجری مراسم خواهد شد.