اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » نمایشگاه
کد خبر : 781678
دوشنبه - 7 مرداد 1398 - 09:05

برپایی دو نمایشگاه جذاب برای خانواده‌های اصفهانی

«بیستمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان» و «ششمین نمایشگاه لوازم و تزئینات خانه و آشپزخانه» دو نمایشگاهی هستند که به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهند شد.

برپایی دو نمایشگاه جذاب برای خانواده‌های اصفهانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه طی روزهای هشتم تا دوازدهم مردادماه ۹۸ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند بود.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در ۴۳۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۶۶ شرکت از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی و تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که نسبت به دوره گذشته تخصصی‌تر برگزار شده، توانمندی‌های مراکز پزشکی ـ درمانی، فعالان عرصه پوشاک نوزادان و کودکان، شرکت‌های خدماتی آموزشی و مهدکودک‌ها، تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرمی، انتشارات، نوارها و فیلم‌های آموزشی و سرگرمی و تمامی خدمات اطلاعاتی مرتبط با مادر، کودک و نوجوان را به نمایش می‌گذارد.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان، برندهای بسیار معتبری را نیز در خود جای داده که از جمله آنها می‌توان به موسسه آی‌مت، مرکز مشاوره توحید، کانون فرهنگی قلم‌چی، نانو فناوری آیینه، کلینیک تخصصی کودک، موسسه حمایتی خانه بهاران و شرکت اسباب‌بازی پوپک اشاره کرد.

در کنار این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه لوازم و تزئینات خانه و آشپزخانه برگزار می‌شود که ۶۶ شرکت را در ۴۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی جای داده است.

مطرح‌ترین برندها و شرکت‌های فعال در این زمینه از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، یزد و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و تجهیزات خانه و آشپزخانه، تزئینات خانگی، گالری‌ها و صنایع چوبی و دکوراسیون خانگی را به نمایش می‌گذارند.

دوو، اسنوا، زندگی ایده‌آل، لمون، مانیا، فرش مسقطیان، هود مس، بیمکث و تندیس، از معتبرترین شرکت‌هایی هستند که در ششمین نمایشگاه لوازم خانگی و تزئینات خانه و آشپزخانه حضور خواهند داشت.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای هشتم تا دوازدهم مردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.