استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 776279
سه شنبه - 1 مرداد 1398 - 10:23

برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم به تشریح برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر منطقه قم پرداخت.

برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،فهیمه نوروززاده گفت: در راستای ایجاد ارتباط رودررو و بدون واسطه مسئولین و شفاف سازی پاسخگوئی مدیران، ملاقات مردمی مدیر منطقه قم هر هفته برگزار می شود؛ در سه ماهه اول سال جاری ۵۵ نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی با مدیر منطقه حضور داشته و به مسائل و مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی شد.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم با اشاره به اینکه جلسات ملاقات مردمی در این منطقه سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰  الی ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود، افزود: بیشتر مشکلات مطروحه از سوی شهروندان درباره کارت سوخت و احداث جایگاه های جدیدالاحداث و … می‌باشد.

وی این اقدام را در راستای شفافیت سازمانی و همدلی با مردم خواند و تصریح کرد: ما در منطقه وظیفه داریم پاسخگوی مشکلات شهروندان در چارچوب ضوابط تعیین شده و حیطه اختیارات بوده تا با ارائه راهنمائی و تسریع در روند وظایف ذاتی و جاری شرکت بتوانیم  راهگشای مسائل و مشکلات شهروندان باشیم.

این مسئول در انتها اظهار داشت: جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه با مسئولین و کارشناسان شرکت و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و این مهم حتی در خارج از وقت مذکور و سایر روزهای اداری نیز انجام می شود.