استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1003472
دوشنبه - 3 خرداد 1400 - 13:16

برخورد قانونی با کارشکنان و مانع‌تراشان در اجرای پروژه مترو قم/پیشرفت قابل‌توجه پروژه در روزهای گذشته

مدیرکل بازرسی استان قم گفت: با کسانی که باعث تأخیر اجرای پروژه شده و مانع‌تراشی کرده‌اند به‌صورت جدی برخورد قانونی می‌شود و در صورت عدم تعهد پیمانکار برخوردهایی صورت می‌گیرد.

برخورد قانونی با کارشکنان و مانع‌تراشان در اجرای پروژه مترو قم/پیشرفت قابل‌توجه پروژه در روزهای گذشته

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌الاسلام محمود طالبی در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری قم، وضعیت پروژه را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: خوشبختانه پروژه در حال انجام است و حفاری در لایه‌های زیرین زمین در جریان بوده و تجهیزات لازم خریداری‌شده است.

مدیرکل بازرسی استان قم دلیل حضور تیم بازرسی در پروژه را تأخیر در اجرای پروژه دانست و افزود: به علت تأخیر چند ساله پروژه، سازمان بازرسی به‌صورت جدی واردشده و هیئت بازرسی در حوزه مالی و سه مهندس به‌صورت میدانی در حال بررسی پروژه هستند.

طالبی با ابراز امیدواری برای افتتاح فاز نخست پروژه در نیمه نخست سال جاری تصریح کرد: با کسانی که باعث تأخیر اجرای پروژه شده و مانع‌تراشی کرده‌اند به‌صورت جدی برخورد قانونی می‌شود و در صورت عدم تعهد پیمانکار برخوردهایی صورت می‌گیرد.

وی آغاز به کار تیم بازرسی را در پروژه قطار شهری از سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: از یک ماه گذشته بازرسان در محل پروژه مستقرشده و امروز ضمن بازدید از پروژه گزارش بازرسان و موانع بررسی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان قم تعداد شرکت‌های در حال فعالیت در این پروژه را ۱۵ شرکت اعلام کرد و گفت: ۱۵ شرکت به‌صورت هم‌زمان در حال فعالیت در پروژه قطار شهری بوده و خوشبختانه از ۲۰ روز گذشته روند پیشرفت پروژه شتاب خوبی پیداکرده است.